• Jayt

IVF hösten 2013 - Äntligen plus!

Åh vad härligt att höra My! Visst är det underbart när man träffar en läkare som man känner att det verkligen klickar med? Det betyder så himla mycket!

• Jayt

Vad skönt att höra gyttjegrisen! Vilken v är du i?

Själv har jag inte haft några blödningar alla på två dagar så det känns skönt

• Jayt

Gyttjegrisen, sådär här det ju varit för mig med, att det bara kommer på pappret.
    Kunde dom se vart det kom ifrån?

Kan någon förresten länka till tråden där alla har skrivit Bf och så :)

• Jayt

Gyttjegrisen, jag fick inte heller nått svar om var blödningen kommer ifrån.

Uniseri, lycka till i morgon! Jag tänkte ringa BM efter helgerna.

• Jayt

Du ligger du två dagar före mig Mikispikis, jag går in i v 8 på fredag.
    Hur mår du?

• Jayt

Uniseri,,Vad kul att höra! Visst är det en häftig känsla?

• Jayt

Mikispikis, Jag vet inte faktiskt. Har räknat från äggplocket som äl, räknade ut det här på fl.

Vad härligt att höra att du mår bra när du jobbar, men tråkigt att du inte mår bra idag.
    Förstår att du är rädd att skada magen, men tänk på att bebis ligger välskyddad där inne.

Jag mår bra, mycket molvärk i magen, känner hur livmodern töjs ut. Har ömma bröst och lite illamående ibland, men inte alls farligt.
    Det som är värst är min rädsla och oro för missfall igen. Jag känner att jag inte kan njuta fullt ut av graviditeten. Går och analyserar allt som känns i magen, känner efter om brösten slutat ömma osv. Jag hoppas att det släpper snart, det är jobbigt att vara så orolig.

Nu ska vi se, jag hade ÄP den 15e november insättning den 17e. Du då?

• Jayt

Mikispikis, ja men då ligger vi lika.
    Haha åh min bröst har inte växt något än, har redan 85d nu så jag är glad så länge de stannar där haha.

Angående sexlust så är den lite sämre än vanligt, men jag är fortfarande sugen, dock har vi inte haft sex en enda gång sen insättningen. Nu efter mina blödningar har vi helt enkelt inte vågat fast båda gärna vill.

Tycker inte att du ska vara orolig, den kanske kommer tillbaka snart. Jag får för mig att hela ivf grejen sabbat en del av sexlusten.

• Jayt

Vad skönt! Stod och tittade på några igår faktiskt.

Vi har också berättat för familj och närmaste vänner. Vi har varit öppnat med hela barnlöshetgrejen och det har känts så skönt, att kunna prata och få stöd av alla.

Svar på tråden IVF hösten 2013 - Äntligen plus!