• Jayt

IVF hösten 2013 - Äntligen plus!

Emjay, tack! Ja det behöver nog inte komma på en gång, om det ens kommer. Dock kände jag mig illamående till och från igår.

Ni som har gjort vul, när gjorde ni det? Vi ska göra det nästa vecka, då är jag i v.6+6. Kan man se hjärtat då?

• Jayt

Mirabell, det var bara receptionisten jag pratade med när vi bokade tid men läkaren skulle höra av sig om han tyckte det var för tidigt. Dock har jag en kompis som gjorde i början på v.7 och dom såg hjärtat så vi får väl helt enkelt se då

• Jayt

Ja vi får hoppas på det.

Är det någon mer här som har fått mf? Jag känner mig så himla orolig hela tiden, vågar inte njuta av graviditeten. Vet inte hur jag ska göra för att tänka annorlunda

• Jayt

Virvla, då hoppas jag att vi kan få en till tid för vul om vi inte ser något hjärta då :)

Jag ska försöka göra som du och bryta tankarna när jag börjat bli orolig.

My, tack för bra råd! Jag får försöka lita på tankenskraft. Jag mår bra, är väldigt trött och mår illa någon gång ibland, lite molande värk i magen men jag känner mig inte speciellt gravid egentligen.
    Hur mår du? Vilken vecka är du i nu?

• Jayt

Hejåhå, mina test såg också ut sådär i några dagar. Men på TD så kom ett fint och starkt streck och sen har jag slutat testa.
    Jag blev precis som du orolig, speciellt över att det skulle vara ett tidigt mf på gång. Men ha is i magen, det starka strecket kommer!

• Jayt

Tyvärr lämnar jag tråden, igen. Började blöda förut. Livet känns piss och inte värt att fortsätta leva!
    Önskar er lycka till i era graviditer

• Jayt

Ni som har blödit under era graviditeter, hur mkt har ni blödigt då?

Jag började blöda på lördagkvällen vid 20, blödde typ ett par timmar, knappt något under natten och sen har det varit lite rosa flytningar, bara när jag torkar mig. Det känns som att det är så lite blod om det är missfall.
    Vi ska till läkaren i eftermiddag men jag håller på och blir galen av alla funderingar

• Jayt

Grimm, du ger mig lite hopp nu!
    Kom det nå klumpar för dig?
    Det kom lite klumpar i lördags och det är det som skrämmer mig mest!

Svar på tråden IVF hösten 2013 - Äntligen plus!