Inlägg från: Squatinidae666 |Visa alla inlägg
  • Squatinidae666

Fler med "fullgångna bebisar"? Följas?

Fler som är i v. 38 och således har fullgångna bebisar som det nu bara är att vänta på i upp till fem veckor?

Jag väntar mitt tredje barn och har haft mycket förvärkar och sammandragningar och har trott att bebis ska komma ett tag men nu är jag ganska inställd på att gå över, har gjort så med de andra två men hade visserligen bara sammandragningar då, inte onda förvärkar som denna gång. Nu får ju bebis dessutom komma när som, vilket på ett sätt gör väntan längre men ändå mindre orolig. Hur känner ni?

Hur mår ni? När har ni BF och är det första barnet eller syskon som väntas?

• Svar på tråden Fler med "fullgångna bebisar"? Följas?
  • Squatinidae666

Ja jag menade också 37 fulla veckor, är i 37+0 så då har du bf två dagar innan mig :)

Tråkigt att du mår dåligt, det är inte tal om igångsättning denna gången då? Kan tänka mig att det ändå är skönt att bebis är fullgången nu om du födde första så tidigt? 

• Squatinidae666

Då har du bara två veckor kvar :)! Har du onda sammandragningar också eller mer som att livmodern övar? Jag har både ock. Förstår att det känns som att du gått över då iom din första, undrar hur det blir för dig denna gången.  

• Squatinidae666

Oj men då är det snart dags att sättas igång om inget annat händer eller hur ser det ut där du bor? 4500 räcker verkligen, min andra tjej vägde 4310 och mer än så vill jag helt inte att denna väger.

Har du det mycket jobbigt? Inga känningar?

• Squatinidae666

Det låter bra att du har en plan, stå på dig! Skönt att allt såg bra ut, bebis har ju så lite plats nu så troligen därför den inte rör sig så mycket... Men dina sammandragningar kan inte vara förvärkar ändå? Tänkte iom att de är så regelbundna? Hoppas den kommer självmant nu innan måndag!

Lycka till! 

• Squatinidae666

Jag vet faktiskt inte men tänker på de som har jättesnabba spontanförlossningar bör ju ha "öppnat sig i smyg" och iom att dina är regelbundna. Dom är inte alls kombinerade med tryck neråt eller molvärk i svank eller mage? Har de kommit nu eller har du haft det länge?

• Squatinidae666

Ja vi får hoppas att det är någon förvarning om inget annat. Hur har du haft det idag? Jag har haft regelbundna lite ondare sammandragningar hela dagen men det händer inget mer så jag gissar att jag får gå såhär ett bra tag, känns så.

• Squatinidae666

Vad trist, jag är också trött på mina sd och då har jag inte nått bf ännu så förstår att det måste vara frustrerande :(. Ska du till spec.mvh tidigt på dagen imorgon? tänkte så du slipper vänta hela dagen på deras besked.

• Squatinidae666

Åh vad trist! Hur har det gått idag? Kommer de sätta igång dig här i veckan om den inte kommer självmant? Jag gjorde ett antal hinnsvepningar med min andra tjej men de gav tyvärr ingen effekt, hoppas det gick bättre för dig om du fick en :)!

Svar på tråden Fler med "fullgångna bebisar"? Följas?