Ska ja komma ut som transvestit?
Jag är en gift man som behöver råd och synpunkter. Jag älskar att klä mig i damunderkläder och blir kåt av detta. Jag är heterosexuell och mitt transande är rent sexuellt. En fetischism "helt enkelt". Jag har inget behov av att klä mig som kvinna till vardags, jag sminkar mig inte och jag vill inte byta kön. Jag tror det kallas fetischistisk transvestism och jag tror inte det är så jätteovanligt.
När jag har möjlighet klär jag på mig sexiga damunderkläder och tillfredsställer mig själv. Det har genom åren blivit en rätt stor garderob som jag måste hålla gömd på olika sätt och vis. Detta börjar bli rätt jobbigt och innerst inne vill jag inte smyga för min fru.
Jag skulle vilja att hon vet och att vi någon gång då och då kunde ha sex med mig som transvestit. Dock vet jag inte hur hon skulle te det och jag vet inte hur jag skulle lägga fram det. Det hadlar ju inte om otrohet utan om en ren fetischism.
Det finns viss möjlighet att hon anar ungefär hur det står till, men kanske inte omfattningen av min stora garderob med fina underkläder som jag egentligen gärna skulle visa upp. Jag använder inte min frus (befintliga) underkläder.
Finns det några män och kvinnor därute som upplevt samma? Som har kommit ut kanske? Hur skulle du som kvinna reagera om din man berättade SANNINGEN?