gravida från gruppen planering till nr 3
Stort grattis!!! Hur mår ni?
Stort grattis!!! Hur mår ni?
På nåt vis känns en bebis alltid längre bort ju längre graviditeten gått för mig. Det kändes mer verkligt i vecka 16 typ.
30+3 idag. På fredag ska jag träffa en läkare för att diskutera sjukskrivning. Är dock orolig för om fk godkänner, kontorsarbete som jag ändå har. Men jag har jättejobbig foglossning, mycket sammandragningar och ett lågt järnvärde. Sömnen är usel. Helt slut med andra ord.
Men det har hänt mycket bra på senaste. Vi har renoverat klart, köpt och sålt bostad. Får nycklarna till nya lägenheten 14 april, lämnar över vår 30 april - en dag innan BF!
Estella
Men alltså här märks det ju hur knäpp jag är. När det gäller andra är jag alltid stensäker på att det kommer gå hur bra som helst och att det egentligen är extremt ovanligt att saker går snett.
Mot mig själv. Tjaa.. Igår fick jag panik när jag skulle lämna in ansökan om föräldraledighet på jobbet. Tänk om jag jinxar något nu? Tänk om något går galet nu? Jag blir tokig av sådana tankar.
Samtidigt. Nu är jag i vecka 31, jag har haft normala värden, förutom lågt järn, och magen och allt växer som det ska. Min BM är inte orolig - då kanske jag skulle slappna av också...
Åh min bästa kompis fick sin bebis idag! Har precis fått se en bild. Så fin! Nu känns 61 dagar kvar oändligt långt. Gah! Kom igen - nu får det bli maj snart!
Här har man fått läckande bröst och åderbråck nu med...