• Sabina1982

gravida från gruppen planering till nr 3

Här kan vi fortsätta följas åt flickor :)

• Svar på tråden gravida från gruppen planering till nr 3
  • konami

Hmm konstigt men la in en på vanliga galleriet hoppas de syns :)

Gweny skrev 2014-06-03 20:10:41 följande:
    Ser tyvärr ingen ul-bild hos dig!

• Danni 83

Kevinsmamma: det var precis att det började bli segt, men jag hade gärna haft honom kvar i magen iallafall 2 veckor till. Jag jobbade in i det sista och var inte klar alls med boandet och tvättandet så njuuuut

• Gweny
    konami skrev 2014-06-03 22:24:12 följande:
    Hmm konstigt men la in en på vanliga galleriet hoppas de syns :)

Där såg jag! Liten plutt. Så kul det måste varit. håll tummarna för mig nu. Ska dit om 2 h.
  • Gweny
    Danni 83 skrev 2014-06-03 22:25:18 följande:
    Kevinsmamma: det var precis att det började bli segt, men jag hade gärna haft honom kvar i magen iallafall 2 veckor till. Jag jobbade in i det sista och var inte klar alls med boandet och tvättandet så njuuuut

Kan tänka mig att det blev lite snopet och just att allt boande inte var klart!
  • konami
    Gweny skrev 2014-06-04 06:56:28 följande:
    Där såg jag! Liten plutt. Så kul det måste varit. håll tummarna för mig nu. Ska dit om 2 h.

Ja en liten plutt i mina skonal (eller hur det stavas) hade min Gyn läkare skrivit fel och det trodde att jag va i v 7 jag bara men nej jag var i v 7 + 2 gör ca 2 v sedan nej de var helt beslutna på att jag hade fel. Två läkare mår en det var inte lätt men oj så snopna de var när de såg bebisen oj jo men du hade rätt :) men du är längre en vad du tror jaha . Hur kan de komma sig att för tv v sen var jag i v 7 +2 och i går skulle jag varit i v 9+1 men fick tillbax mitt Bf datum efter mens. Vet ni när man kan se exakt vilken v man är i ? Ja nu håller vi tummar och tår för dig :)
  • Tizi

Hoppas det gått bra idag gweny!!

Jag har vart hos bm idag 39+0 och känner mig för första ggn lite uppgiven.

Förlossningen känns såå låångt borta...

Bebisen var vääldigt rörlig och bm menade även på att den inte verkade vara så stor. Jahopp, favorit i repris då sa jag och berättade om min oro att det ska bli som sist. Dottern var oxå jätterörlig och liten och därmed hjälper ju inget tryck ner till att starta förlossningen. Krävdes en hinnsvepning och massa övertid sist med förkalkad moderkaka o inget fostervatten kvar innan pytteliten dotter kom. Vill inte ha det så igen!

Min bm är jättebra o förstående och gjorde ett försök till hinnsvepning, men hon kom inte åt ordentligt men har förhoppningsvis retat lite iaf. Det var jättemjukt men fortf ca 2 cm kvar av inre livmodermunnen, vad nu det innebär? Hon skulle även ringa spec. mvc och se om jag kan få komma dit på tul. Nu väntar jag på att hon ska höra av sig.

• Gweny
    Nu har jag varit på vul och vi fick se ett litet hjärta slå!! smile2.gif vilken lycka, allt såg bra ut och hon räknade till v 6+1. så jag gissade rätt. Jag har nog haft senare ägglossning eller att ägget fäst senare sa hon. (jag har haft såna långa cykler)  Men en liten 3 mm plutt var det, och ändå såg man hjärtat, helt fantastiskt. Hoppas nu att h*n är en liten kämpe! 
Svar på tråden gravida från gruppen planering till nr 3