Inlägg från: Mami2013 |Visa alla inlägg
  • Mami2013

BF i oktober. Någon som vill följas åt?

nämen Erli vad spännande Skrattande nu har ni snart bebis här! Ta nu hand om dig och så kommer den när den kommer. Det sätter säkert fart så snart du slutar med bricanylen. Gjorde det för mig iaf. Och vi har en otroligt bra neonatalvård här i Sverige så ni kommer att bli väl omhändertagna!! Har du fått hälsa på på neonatalavdelningen? jag vet att läkarna tyckte att det var viktigt att jag fick göra det innan min son tittade ut. Och det var skönt för då visste man på ett ungefär vad som väntade! Lycka till nu Skrattande

Uscha sovit dåligt inatt...molande värk igår kväll så jag kunde inte somna och en dotter som drömt massor i natt så jag har fått springa upp och trösta henne. Pappan "duger" inte alltid för henne till det. suck! Men om en stund ska dom till förskolan så då ska jag vila! mina älskade ungar HjärtaHjärta

• Mami2013
    LinnElin, jag fick helt utan förvarning en förlossningspresent förra gången. en jättefin Kitchen Aid maskin som jag har velat ha länge FörvånadSkrattandeHjärta Nu håller jag visserligen med dig om att det viktigaste var att vi fick vårt andra barn ihop, men jag blev riktigt glad och den har kommit väl till användning (till och med av honom så jag tror att han var sugen på en han med Tungan ute)! Efter första barnet så fick jag ett presentkort på massage av sambon. Det var såå välbehövligt efter några tunga månader!
  • Mami2013

Åh ett par nya boots ska jag köpa mig!! Hittat ett par skitsnygga :) funderar även på att gå och klippa mig så jag har det gjort innan det är dax! Men Snultan, en fotmassage låter verkligen inte fel :)

Åhå nee vad tråkigt att det stannat av så helt plötsligt Lullabay! Det kommer säkert igång igen, men jag kan verkligen förstå besvikelsen!!

• Mami2013

Novembermommy, det är ingen fara att färga håret när man är gravid ;) det enda är väl att färgen (ffa om man färgat själv) kan påverkas av hormonerna. Att det kan bli lite annorlunda färg än man tänkt sig. Jag har färgat många gånger under mina graviditeter och det har alltid gått bra :)

Snultan, ja groupon är väl bra, för kunden. Jag är tyvärr inte särskilt mkt för det där då jag själv haft ute en nagelförlängnings deal där för längesen och det kom typ bara massa "grisiga" kunder. Alltså kunder som verkligen försökte utnyttja :( men kan tänka mig att det finns en hel del där som man kan nappa på! Men nåt ska man ju unna sig :)

• Mami2013

Snultan, oj jösses det var inte dåligt :) får nog ta mig en titt på groupon jag med ;)

Trött jaaa... Fy vill helst bara lägga mig och inte göra något mer idag!! Men mina små gryn ska ha kvällsmat och sen ska de göras ordning för natten... Hoppas sambon sköter det där idag så jag får vila :)

• Mami2013

3småprinsar, jag väntar min 3:a. Var din tredje förlossning lättare än de andra två? Tänkte om det gick snabbare eller så? Nu gick andra förlossning snabbt och smidigt så jag hoppas att trean går bra den med :) men man vet ju aldrig... Nervös ändå!

• Mami2013

3småprinsar för oss är det dax den 25 oktober:) längtar! Vad skönt att höra att det gick lätt med er trea, hoppas detsamma för oss. Men Lilltjejen (barn nr 2) så tog det 3 1/2 timmar och då kände jag som dig, att det gick lite fort. Jag vill också njuta lite :) för även om man har ont osv så är det verkligen är riktigt speciell upplevelse! När är det dax för er igen?? Gud va spännande med barn nr 4 :)

• Mami2013

FamMorrhår hur går det för dig? Om det skulle sätta igång nu, vad händer då? Akutsnitt? Har gubben din kommit hem än?

• Mami2013

Ååhh spännande Lullabay :) lycka till nu och hoppas att ni har bebis hos er snart!! Och glöm inte att uppdatera oss :))

Svar på tråden BF i oktober. Någon som vill följas åt?