BF i oktober. Någon som vill följas åt?
Men v 30+5 såg de på UL att den hade huvudet ner.. annars hade jag inte veta då... jag hoppas den inte vänder sig igen bara...
Men v 30+5 såg de på UL att den hade huvudet ner.. annars hade jag inte veta då... jag hoppas den inte vänder sig igen bara...
De däred namn ja... jag gillsr lite "gamla" namn... å sambon har vrålat nej på de föesta... vi har nått meen vi hinner säkert ändra oss många gånger innan liten är ute..
Är rätt lugnt med mig.. sammandragningar har de varit mer av igen men de ät väl bara så..
Däremot har jag blivit sååå tät i näsan sista veckan... känner mig inte förkyld men ja... å sitta uppnå äta oj oj så tungt å andas då haha...
Å jag förklarar för liten i magen att veckans chans snart är ute å pappan åker å jobbar.. då måste man snällt vänta tills nästa helg- annars måste litens pappa kasta sig i bilen å köra de där massa milen lite hastigt....
Här hr de varit sammandragningar mest varje gång jag reser mig å går.. i å ur bil med mera.. men jag verkar bara vara så...
Nå förlossningsbrev blir det nog inte för mig- tänkte nog ta det som det kommer.. men sen är jag inte nålrädd eller något sånt heller, hade jag varit de hade jag nog skrivit ett med sådan information! Tummen upp till er!
Bara en vecka kvar tills "domen" kommer- snitt eller ej, känns skönt ändå för då kan jag mentalt ställa in mig mera... Drar de igång innan detta UL så ska dom ju kolla med UL när jag kommer in och då bestämma om de ska akutsnittas- känns sååådär spännande...
Har ju nu packat min lilla väska- eller saknar lite nödproviant i den... hehe... Känner mig fånig men jag tar med den nu när vi åker på en dagstur på 30 mil.. fniss..
Kris idag! Fått min första (iof liten) bristning på magen.. iiiii.. Kanske överlever....
Nu ska jag vara negativ.. Hur långe får man gå över tiden? nån som vet? Är de olika i olika landsting eller "hur funkar de?"... Tänk vad jag hinner fundera massa...