Inlägg från: FamMorrhår |Visa alla inlägg
  • FamMorrhår

BF i oktober. Någon som vill följas åt?

Men hörrni ni som har barn... hur ska man bädda åt dom i sängen? Har köpt täcke å kudde men de ju mer man läser ju mer osäker blir jag hur man ska ha de.. eller "ska"... läste nått om att de sov uppe på täcket istället. .. Å i liggdelen huur bäddar ni där? I vinter ska hat jag tänkt de blir kläder pånå ner i en åkpåse.. men hösten då... fniss sånt här är nytt!

• FamMorrhår

Är de sovpåse som är grejjen tro? Har köpt mig ett babynest.. sovpåse kanske funkar i de med??

Men i oktober då.. kan den ha täcke i vagnen då? Eller är de dumt? Menar man behöver ju inte lägg den så högt...

• FamMorrhår

Inte för att jag startade tråden meeen jag säger välkommen ändå!!

Tänk vad mycket "små" saker man ska lära sig om liten och kanske vissa helst kunna innan..

Åhh jag tycker liten kan komma NU!!!

• FamMorrhår

Idag har jag haft lite mer sammandragningar igen, men mest när jag reser mig upp eller så.... Lite sugen på att typ ut o promma- vill ha ut liten.. MEN då lär de väl bli nån blödning och jag får bo på gyn. Nej tack! 

Nu ska jag klaga mer.. Läkaren sa ju ajja bajja till sex på UL v 32.. För att man kunde "påverka" tappen...
    Har inte varit sugen alls typ under graviditeten typ mer än nån dag... MEN NU.. Kan t o m drömma om de på nätterna o när man då vaknar på morgonen är man ju liiite sugen då... Liiiite sugen på att erhm strunta i ordern meen...       

• FamMorrhår
    LinnElin skrev 2013-08-29 18:06:34 följande:
    FamMorrhår - Är det inte så att när man inte får göra ngt så blir man sugen på det? ;) Förra graviditeten var jag väldigt sugen men den här gången orkar jag knappt tänka på det... Men om jag var i dina kläder så skulle jag inte våga utmana ödet.

Förmodligen är det så... mutter muttrr.. inte varit sugen innan.. men fy f om man ställer tiöl en blödning.. nää.. dr sa ju snällt att OM moderkakan flyttat sig vid nästa ul skulle han skriva recept på sex x 3... gulligt erhm... hjälper inte nu...

Bebbin kooom nuuu.. faast bara 35+2 än.. kanske den ska bli lite större...
  • FamMorrhår

Han satt ju med när läkarn sa så jag trooor han blev lite skrämd haha..

Faast han kan ju uttrycka sin längtan ibland.. tycker lite synd om honom då...

Vet ärligt inte hur de skulle kännas nu.. har inte haft de på lääängee... däremot kan jag tänka mig att jag skulle behöva byta "läge" 70gånger.. pga typ stoppa blodet till ena benet- socksockerdricka i benen.. sen är bäckenet pajj såå de låser ju sig osv osv... man lär ju inte känna sig smidig hahaha... erhm..

• FamMorrhår

Fnissar för mig själv.. de är nog månader sen vi hade. Inte varit sugen alls.. Å när jag väl är de så är sambon inte hemma... såå då hinner suget gå över hahaha... funderar även hur han seriöst kan säga att jag är vacker å bli "till sig" haha... lite gulligt men man känner sig ju inte såå vacker alla dagar.. hehe...

• FamMorrhår

Mutter mutter....

Har väl 10 dagar till UL.. OM moderkakan flyttat sig då får vi typ... fatta som att de var den som var boven.. mena dom har ju kolla livmodertappen med å den är ju lång.. så..

MEEN om jag är sugen när han är hemma tänker jag nog... läkarn efter blödningen sa ju bara inte typ städa/ ruska mattor å lyfta tungt... erhm.. 35+2 nu... beebbbii komsii...

• FamMorrhår

Mutter mutter....

Har väl 10 dagar till UL.. OM moderkakan flyttat sig då får vi typ... fatta som att de var den som var boven.. mena dom har ju kolla livmodertappen med å den är ju lång.. så..

MEEN om jag är sugen när han är hemma tänker jag nog... läkarn efter blödningen sa ju bara inte typ städa/ ruska mattor å lyfta tungt... erhm.. 35+2 nu... beebbbii komsii...

• FamMorrhår

Min lill plupp ligger med huvudet ner å har nog gjort sedan 30+... känner mycket väl var rumpa å rygg är! ? å ett knä eller fot brukar jag nog känna...? myspys.. men ii så vi längtar!

Nu hoppas jag de är lugnt på veckorna å att den passar på en typ fredagkväll när sambon kommit hem..

Svar på tråden BF i oktober. Någon som vill följas åt?