BF i oktober. Någon som vill följas åt?
Haha ja det stormade ju knappt! Det regnade en hel del och blåste, men det var inte särskilt mkt storm. Skönt det iaf. Blåste nog mer Göteborg och vi bor några mil ovanför!
Förresten, Gud va läskigt! Jag trodde precis att vattnet började rinna, men så var det bara en vattnig flytning (ursäkta detaljer)... Det sa typ bara poff och så rann det längs benet, men så gick jag på toa och då slutade det rinna.. Har ni också upplevt såna vattniga flytningar?
Grattis Amandaa till lilla tjejen!! :)
Anansie - spännande att läsa om din förlossning :) skönt att det gick bra och inte tog så lång tid!
Anns - jag tror inte att det var vatten. Men vet iofs inte.. Det kom inte mer under dan iaf så det var nog bara en flytning! Men vattnet får gäärna gå NU för jag vill ha igång det här :)
LinnElin - nix här är det detsamma som innan :( dryygt! För dig då? Det där med oro, jag börjar bli orolig att min bebis ska vara stor (för mig). Min bm tippade på runt 3,7 kg och jag som är så liten (är 150 cm "lång").... Vill nog också ha ryggbedövning om jag hinner det denna gången. Vad hade du sist du födde?
Okej LinnElin skönt å höra :) får se om
Man hinner med det denna gången! Fick du vänta länge på att få den? Vi skulle satt eda förra gången men hann aldrig för jag öppnade mig snabbare än väntat...
Okej vad skönt att du fick edan såpass "tidigt"! Panik vill man inte ha!
Igår kväll rann det lite igen, även idag har det runnit två ggr nu på morgonen så jag ska avvakta en stund och ringa fl sen tänkte jag... Ifall det skulle vara fostervatten...Vaknade vid 06, gick upp med barnen och har några ggr känt av starkare värkar, inga regelbundna än så länge men de är av annan karaktär än tidigare. Få se om det äntligen kan dra igång snart! Bf + 6 idag!
Ja LinnElin han är hemma denna veckan med :) jätteskönt för jag har så ont så jag orkar inte göra så mkt. Ffa är det skönt att jag får sova lite mer och att han gör mkt med barnen!
Hm... Vad kan man mer göra. Hallonbladste dricker du väl!? Fast det är väl mer för tiden efteråt. Har ni studsmatta? Jag ställde mig och gungade upp och ner på vår studsmatta , hände inte ett dugg. Hoppa ville/vågade jag inte göra... Hur funkar det för dig att gå promenader? Jag har också försökt med massa grejer känns det som men det händer ingenting... Det bästa är nog egentligen att vila och samla kraft. Men man vill ju och hoppas att NÅGOT ska kunna hjälpa en på traven :)