Inlägg från: Mami2013 |Visa alla inlägg
  • Mami2013

BF i oktober. Någon som vill följas åt?

Blobba, ja åh vad gott det var med ett bad :) har inte badat på flera år tror jag! Hoppas ni haft en mysig fredagkväll! Nu ska jag också gå och lägga mig. Trött...

Jag måste fråga, har ni känt typ som hugg i ljumsken eller närheten nu i slutet av grav? Jag fick ett jättehugg för en stund sen som gjorde göront. Sen har jag haft en del förvärkar ikväll också... Funderar på om jag sträckt mig när det högg till eller vad det Ian bero på!?

God natt på er tjejer!

• Mami2013

Ja Anansie du har nog rätt.. Kändes som ligamenten fast kraftigare än jag haft förut!

Men jag nojjar mig lite nu för min bebis brukar komma igång tidigt på morgonen i vanliga fall. Men idag har jag knappt känt honom än och vi har varit vakna sen 06 ungefär jag och barnen... Hoppas han sover och vaknar till snart annars får jag väl ringa förlossningen...

• Mami2013

LinnElin, åh vad jag lider med dig vad gäller folk som frågar hur man mår osv. Jag blir snart tokig. Visst att dom menar väl men det blir fruktansvärt jobbigt när dom frågar, för man får ju samma typ av frågor hela tiden också... Oj vilken tur iaf att du kunde svänga in till kanten när förvärkarna kom! Hua det låter inget vidare att sitta och köra när man får dem!

Är så sjukt trött!! Nån annan som också är det? Hör väl slutet till antar jag men idag skulle jag bara kunna grina av trötthet :(

• Mami2013

Smultronsöt, skönt å höra att man inte är ensam om tröttheten! Jag har svårt att sova på dan, sover sällan bra på natten när jag sovit på dagen. Men skönt att du kan det :) jag har 13 dagar kvar, känner igen otåligheten ;) bebisarna får gärna komma snart!!

• Mami2013

Ja smultronsöt, det är ju verkligen så - dom kommer när dom är redo. Men väntan känns ju som en evighet!!! :-P

Idag har jag legat i soffan, så sjuukt trött och haft en del förvärkar. Ffa på eftermiddagen och nu under kvällen så ökade dem i styrka. Men nu är det dags att sova, tror att allt lugnar ned sig då... Jag som började hoppas lite! Men men... Tids nog...

God natt på er tjejer hoppas att ni haft en fin dag :)

• Mami2013

Åh vad härligt TessTessan!! Snaart har du bebis hos dig :) skönt att din man kommer efteråt iaf och att din mamma är med dig under snittet!

• Mami2013

Hm... Ligger i soffan med regelbundna förvärkar igen. Har hållit i sig sen igår em, vaknat under natten av att det gjort ont. Tog ett bad imorse, såå skönt och det lugnade ner sig, men nu är de tillbaka. Och vi som ska på kalas idag men jag vet inte om jag orkar....

• Mami2013

Anansie usch jag förstår dig! Är också sådär extremtrött nu.. Det hör väl till. Men nog så jobbigt! Får du chans till vila/sömn under dan?

• Mami2013

Anansie, du får väl försöka vila i den mån du "orkar" om du är pigg imorn :) men skönt att du är pigg emellanåt ändå!!

LinnElin haha vad sött av din dotter :) barn är roliga, de är verkligen uppriktiga och säger/frågar precis vad de känner för! Åh jag har försökt förklara för mina barn med hur bebisen ska komma ut. Men det är svårt. Jag har än så länge sagt att mamma och pappa måste åka till sjukhuset så doktorn får ta ut bebisen. Och så får dom vara hos farmor el mormor under tiden... Vet inte annars hur man förklarar på bästa sätt, men nu har dom ett hum om vad som kommer hända iaf. Min son säger att han kommer sakna mig när jag är på sjukhuset

Svar på tråden BF i oktober. Någon som vill följas åt?