BF i oktober. Någon som vill följas åt?
Hon menade på att de iaf inte gör ngt förrän i v 39. And guess what... Imorgon är jag i v 39! Har gråtit halva eftermiddagen och är på riktigt dåligt humör nu. :(
Ss85 - Grattis till er!!
Woho... Katten och sambon snarkar ikapp. Har legat vaken i två timmar nu. Så frustrerande att inte kunna ligga ner utan att det gör ont någonstans. Är det inte magen så är det höfterna. Om någon vecka klagar jag väl på att jag inte får sova pga bebis som vill äta men det kan jag ta bara jag slipper ha så här ont!
Jahapp... Jag vet inte vad jag ska känna just nu. Besöket hos bm gick bra. Hon hade skickat remissen i fredags så jag fick lite dåligt samvete över de onda tankar jag haft om henne. Hon ringde iaf specmödravården och jag fick en tid. Nästa fredag, 25/10. Inte vad jag hade hoppats på! Är ju beräknad till 30/10. Då känns det som att det kvittar. :(
Mami2013 - Det vore ju guld om jag blev igångsatt dagen efter men det är en lördag. Jag är tveksam till att de planerar en igångsättning till en lördag eller tänker jag fel? Barn föds ju iofs dygnet runt året om. Jag ska sätta mig ner och skriva ner allt jag vill förmedla till dem och ta med mig så att jag inte glömmer något.
Sajood - Stort grattis till er!