BF i oktober. Någon som vill följas åt?
Anna2011 vilken spännande förlossning hihi :) men sån himla tur att ni stannade på det första sjukhuset. Skönt att allt gick bra och att ni mår fint!
Anna2011 vilken spännande förlossning hihi :) men sån himla tur att ni stannade på det första sjukhuset. Skönt att allt gick bra och att ni mår fint!
Sara b 79 åh vad härligt, inte alls långt kvar för dig nu då :) haha du verkar ha fullt upp innan bebis kommer !? :)
Hörni tjejer... Jag vill gärna bada på förlossningen (om jag hinner, hann inte det sist), ska man då ha med sig badkläder? Hihi dum fråga kanske men jag blev så osäker...
Nån av er omföderskor som badade på förlossningen?
Lycka till Therese S :)
Snultan, stoort grattis till lillekillen. Matheus vilket fint namn :) skönt att allt gick bra!!
Anns då förstår jag! Blir det planerat snitt för dig då? Haha tack för tipset, ska nog packa ner badbyxor till sambon i fall att ;)
hihi lullabay är du redan sugen på att sexa igen efter fl? vissa säger ju vänta tills avslaget är borta och andra säger att man ska vänta på efterkontrollen vad jag har hört. Men det viktigaste tror jag är att avslaget är borta iom att det är då det är störst risk för infektion. Vi hade sex första gången 3 veckor efter att pojken föddes. Kändes dock inte bra, det gjorde fortfarande alldeles för ont. Men vi tänkte att man kan ju pröva iaf
Anns, skönt att ni ska diskutera det. Då kanske du får en klarare syn på det hela. De vill ju säkert göra vad som är bäst för mor och barn!
Jag tänkte på det där med hallonbladste förresten, hur många ggr per dag var det "rekommenderat" att dricka det?
Har precis tagit min första kopp och det var faktiskt inte så illa :)