Inlägg från: Mami2013 |Visa alla inlägg
  • Mami2013

BF i oktober. Någon som vill följas åt?

Är det många av er andra som läcker mjölk??
    Här kommer inte en endaste droppe :( jag har haft svårt med amningen med de andra barnen men jag vill gärna ge det ett försök även den här gången. Hoppas hoppas det funkar!

• Mami2013

Ajaj... Vilar i soffan som vanligt och bebis trycker verkligen ner huvudet. Usch vad det ilar... 25 dagar kvar för min del imorgon! Hoppas det blir mindre!!

Anns, jag känner med sig ang hormonerna! Har själv haft en jobbig dag, humöret har gått upp och ner...
    Började morgonen med att lipa för ingenting. Eller, mest för att sambon skulle åka å träna :-P känner du dig lättare i sinnet nu så här på kvällskvisten då?

• Mami2013

Äsch det bara försvinner när jag skriver på mobilen :(

Hoppas ni lyckades somna om Ss85

• Mami2013

Har ni packat allt i en väska inför förlossning och BBvistelse? Hm... Känns som jag packat för mkt men men... Ni som fött innan, har ni haft med nåt snacks/godis/frukt eller så? Nåt att dricka? Hahaa jag har ju fött förut men vart så inställd på två barn så nu med trean känns allt nytt igen :-P

• Mami2013

LinnElin, helt sant, bättre med för mkt saker än för lite :) ska nog ta med lite gott att tugga på under tiden. Sist gick det iofs ganska snabbt (3 1/2 timma) så då hann jag inte ens tänka tanken på att äta på nåt. Men kan ju vara gott på BB att ha nåt å tugga på :)

Snultan, det är jättebra att sitta hud mot hud! Det gjorde jag jätteofta med ffa sonen eftersom han föddes tidigt. Men jag packat ner några olika plagg ifall bebis kräks eller så när man väl har på den kläder. Men under BB tiden har vi knappt haft kläder så våra barn behövt sola!

Sitter förresten och kollar på "En unge i minuten" på youtube nu, ser fram emot min egen förlossning :)

• Mami2013

Anns, vad skönt det låter med ett bad :) men det där med lidandet känner jag igen! Man är ju så frustrerad när det värker och har sig... Jag kan bli helt sluten när det sätter igång... Skönt att du hade maken som tröstade!!

För min del så fortsatte det inatt och även nu på morgonen så nu ligger jag i soffan och vilar!

• Mami2013

Haha Anansie det känns som att vi är ganska få som blir kvar till oktober! När är du beräknad nu igen? Jag har bf 25:e så "bara" 25 låånga dagar kvar nu :)

Svar på tråden BF i oktober. Någon som vill följas åt?