anns skrev 2013-09-30 12:53:42 följande:
Hur har ni gjort med era grejer som ska med till förlossningen. Jag har blivit så tjock så har inte så mkt kläder att använda så det känns inte som jag kan packa ner det lilla jag har. Kan också glatt berätta att den knallrosa morgonrocken som jag köpte i present åt mig själv för några veckor sedan till förlossningen i strl L/XL är för liten, haha, magen och underredet syns glatt i en stor glipa. Men men kommer i den sen i alla fall. Är det någon som ska packa i rådande stund inför förlossningen? Kanske en packningslista skulle funka istället?
Visst är det härligt när inga kläder passar. Köpte mej ett par jeans i lördags.. haha, Målet är att få på mej dom nån gång iallafall. Mamma fick testa mina favoritjeans här hemma och följa med och testa de i affären.
För övrigt lever jag i mina haremsbyxor nu.. de funkar fint både för tjock & smal.
Kanske med ska börja fundera över att packa BB väskan.. Vi bor ju i stort sett granne med sjukhuset så är ju inte konstigare än att mannen får åka hem & hämta nåt åt mej som jag glömt. Men lite saker är ju bra att ha med.. typ tandborste, haha.