TessTessan skrev 2013-08-30 21:32:18 följande:
Vet inte hur min bebis ligger, ska till bm på tisdag. Men tror inte det fixerat sig än, är så mycket bök.
Min graviditet har vart upp å ner kan man säga.mådde mycket illa i början å va trött. Hade 2 blödningar i början av graviditeten typ v 12 å 14 men ingen fara alls me dom, kollade upp dom. Sen har jag foglossningar både fram å bak så nu går jag på graviditetspenning vilket är väldigt skönt. Börjar bli väldigt trött igen å vill sova mitt på dagen igen.men annars är det bara bra.
Hur har era graviditeter vart??
Å har ni namn klara??? Vi har bara ett tjej namn om det är en tjej å det är Miranda.
Men killnamn har vi inget.
Så förslag tas gärna emot.
Vi har en son som heter Theodore.
Välkommen :)
Jag mår i stort sett som vanligt så min graviditet har hittills vart väldigt bra.
Enda skillnaden är att jag kan bli dödligt trött vissa dagar.. men jag har ju en 2,5-årig huligan här hemma med så det är ju inte så konstigt.
Är oxå hemma på graviditetspenning nu. Känns jäkligt bra. Ska försöka hålla igång med träningen så mycket jag orkar men även försöka vila mej (är ganska kass på att vila)
Namn är vi sådär med... har väl kanske 2 olika till varje kön.
Dottern heter Älva så det får ju gärna passa ihop.
GIllar i vilket fall Li eller Dahlia till flicka & Lee eller VIde till pojk... Li & Lee är ju samma fast med olika stavelser.. hej fantasi liksom ;)