Lullabay:
Nej det är verkligen inte lätt med pojknamn, så typiskt när jag varit övertygad sen dag ett att det är en pojke i magen. Vi gillar namn som inte är så tillgjorda, vill inte ha några tant-och gubbnamn även om de kan vara jättefina. Funderar just nu på Emil, Lukas, Filip och Oliver. Flicknamn har vi några fler; Evelina, Natalie, Matilda, Stella, Cornelia och Sofia. Men ja, det kan ju ändras när man ser den lilla.
Kom gärna med liknande förslag =)
Gladadagar: Välkommen! Roligt att vi ska ha nästan samma dag ;)
Beklagar missfallet :/ har också ett tidigt mf i bagaget i vintras i v10. Gick och var oroli hela hela tiden, fick göra vul i v 12 för att lugna mig och allt var ju bra. Men visst sitter oron kvar mer eller mindre..
Men som du säger, allt kommer ju vara värt det när man har sin bebis i famnen!
LinnElin:
Vad skönt att du inte gått upp så mycket =) Jag har gått upp 12kg!! Har lite ångest för det, äter ändå helt okej tycker jag även om jag ibland tar en extra portion och nån glass då och då. Gick ner 24kg precis innan lill*n blev till, mådde inte så bra då, var underviktig, så nu tycker BM att min vikt är mer "normal". 165cm, 69kg...
Sania:
Vad spännande med ultraljudet på tisdag =) Har du nån "känsla " om vad det kan vara för kön då?
Ja nu börjar man tänka mer och mer på förlossningen, hur man önskar att det ska gå till, funderar över smärtlindringsmetoder och sånt. Hoppas bara det går snabbt när allt sätter igång!