F89 skrev 2013-10-03 08:55:42 följande:
Hej FruSjöström!
Känner igen dig från Första barnet BF Maj 2014 tråden. Tyvärr tillhör jag inte längre den gruppen utan fick ett konstaterat MA (uteblivet missfall) förra veckan. Ska göra en skrapning på måndag.
Jag pendlar mellan att vara peppad för att försöka igen och att känna förtvivlan inför min rädsla för att aldrig kunna få barn : (
Hur mår du?
Hej! Jo, känner igen dig också. Tråkigt att höra om ditt MA *kramar*
Kan det ha hänt ungefär när du hade de bruna flytningarna? Kommer ihåg att du skrev lugnande till mig när jag fick dem timmarna innan missfallet.
Jag mår ganska bra nu, har gått två veckor. Men det hugger i hjärtat när man ser nyfödda eller gravidmagar.. Gjorde dock vansinnigt ont med MF!
Vi åkte in till akuten pga smärtorna, har man aldrig varit med om det tidigare vet man ju inte att det är "normalt". Gjorde UL som visade att allt sånär som på en lite blåsa var ute.. Togs även blodprov då samt 48 timmar senare som visade stadigt sjunkande grav-hormoner..
Imorgon är det som sagt 14 dagar sedan, så jag håller tummarna att det kan vara ÄL på g. Vågar inte hoppas/tänka för mycket på det bara. Vi kör på och fäster det är jag lyckligast i världen. Fäster det inte så vet jag i alla fall inte om att jag haft ÄL...