• Pandrk

    Knulla svägerska ?

    No som har gjord det , vad händer sedan ?

  • Svar på tråden Knulla svägerska ?
  • ManligMan

    Är ingen fan av otrohet men en engångsgrej på fyllan där tycker jag att "en gång är ingen gång". Att berätta för partnern för att man har dåligt samvete ger inget. Händer det fler gånger är det en annan femma.

  • Anonym (.)
    ManligMan skrev 2013-08-22 12:58:21 följande:
    Är ingen fan av otrohet men en engångsgrej på fyllan där tycker jag att "en gång är ingen gång". Att berätta för partnern för att man har dåligt samvete ger inget. Händer det fler gånger är det en annan femma.
    Tycker du att det är lika ok att din partner ligger med din bror, om det bara är en engångsgrej?
  • testat igen

     


    Ej okej skrev 2013-08-21 13:06:23 följande:
    Hoppas hon vet nu och har bett både dig och sin syster att dra till nåt varmare ställe! 
    HA HA Bitter ?
    Nej hon vet inget. Och ja, lillasystern och jag har åkt till en varmare plats under 1 vecka. Mallorca! 
  • ManligMan

    Det jag inte vet, tar jag ingen skada av är poängen. Om min fru var otrogen på fyllan en gång, ångrade sig och det inte hände igen så ser jag inte vad jag skulle få ut av att veta det. Vem det är med spelar mindre roll även om jag inte har någon bror.

  • Anonym (.)
    ManligMan skrev 2013-08-22 14:54:11 följande:
    Det jag inte vet, tar jag ingen skada av är poängen. Om min fru var otrogen på fyllan en gång, ångrade sig och det inte hände igen så ser jag inte vad jag skulle få ut av att veta det. Vem det är med spelar mindre roll även om jag inte har någon bror.
    Din pappa då.
    Tycker du verkligen inte att det spelar någon roll?
    Sanningen kan alltid dyka upp när man minst anar det.
  • ManligMan

    Sanningen i det här fallet kan komma från tre håll men jag vidhåller att jag inte tycker att en engångsgrej måste komma fram. Om det var min far skulle jag vilka veta eftersom jag inte vill bo med en nekrofil ð???

  • Anonym (Jag har typ)

    Jag har gjort det med min pojkväns lillebror.
    Massor av gånger, jäklar vad jag tände på det.
    Nu är det snart 3 månader sen vi gjorde nåt sexuellt och det är lika bra det, men när vi ses så dyker minnena upp och jag ser på honom vad han tänker... Drömmer 

  • Ej okej
    Anders 386 skrev 2013-08-22 09:33:38 följande:
    Det där är lite komplicerat. Jag känner att det jag gjorde var fel, jag har liksom inget försvar- men vill ändå inte ha det ogjort. Att vara med i en trekant är så grymt häftigt att jag ljuger för mig själv och andra om jag påstår att jag ångrar det. Jag tror att det är först när det blir negativa konsekvenser av det som jag skulle ångra det, dvs om det skulle bli upptäckt kommer jag att ångra det jag gjorde. Tror det är en ganska mänsklig känsla, de flesta skulle säkert känna på samma sätt. 
    Jag tycker också att det är en "mildare" form av otrohet när det handlar om trekant. Det handlar garanterat bara om sex eftersom jag var tillsammans med ett tight par. Jag sökte garanterat inte efter ett förhållande. 
    Jag fantiserar ofta om att få vara med i en trekant igen - men den här gången skulle jag vilja göra det med min fru och en extra man. Kanske är det så att jag har lite större tolerans mot mig själv eftersom jag skulle kunna tänka mig att även se min fru med en annan man? Vet faktiskt inte om det är så..  Men jag ser ganska stor skillnad på sex och kärlek - även om det skönaste sexet är med den man älskar. 

    Men alla får döma som dom vill. Men jag tycker inte det är så kul att få elaka tillmälen. Jag skulle aldrig själv i något sammanhang på FL använda dom orden som jag fått ta emot. Mina val handlar inte om att jag är feg utan att jag tänker rationellt och sedan väljer den väg som jag anser bäst för mig och mina medmänniskor.

     
    Och det är där du har fel. De flesta som har ett samvete mår dåligt av att ha bedragit den man säger sig älska även innan de blir avslöjade så för mig så ditt och hennes bror/systers beteende mot henne fullständigt obegripligt och vedervärdigt. 

    Inte nog med att ni tog beslutet att gå bakom hennes rygg och ha sex med varandra. Ni har dessutom självsvåldigt beslutat att "hon mår bäst av att inget veta". Jag tycker det är så uselt. Din partner/fru/sambo hade ALDRIG valt att vara kvar med dig om hon fått vetskap om detta - och det vet du! Det har du själv sagt. För vem vill stanna med en man som kan bedra en på värsta tänkbara sätt. Och inte heller skulle hon nog vilja ha kvar kontakten med sitt syskon som - utan att en sekund bry sig om sin syster och hennes känslor - tog det han/hon ville ha för att sedan under många år skratta bakom hennes rygg och le i mjugg åt att ha bedragit henne å det grövsta.

    Jag fattar inte att ni tre som gjort detta har mage att fortsätta att ljuga för henne år ut och år in. Fira bemärkelsedagar, helgdagar och umgås UTAN att ha gett henne en chans att välja om hon vill umgås med er. Har ingen av er tre någon som helst känsla för vad som är rätt och fel?

    Alla kan göra fel. Alla kan ta felaktiga beslut. Ingen är fullkomlig och alla kan fela. Men det man inte borde få göra är att medvetet göra saker som sårar sina medmänniskor i allmänhet och den man älskar i synnerhet. Och det är det du, hennes syskon och dennes partner gör. Ni fortsätter på den felaktiga väg ni slagit in. Ni fortsätter att lura och bedra. Ni ger henne ingen chans att få bestämma över sitt eget liv eftersom ni självsvåldigt har tagit det beslutet åt henne.

    Hur känns det när ni träffas allihop. Sitter du och ler i mugg och tänker - f*n vad häftig den där trekanten var, önskar vi kunde ha det igen - eller tänker du - f*n vad obehagligt det är att träffa dem. Det känns inget bra att bedra NAMN PÅ DIN PARTNER? 

    Varför tar du inte ansvar för det du gjort? Varför pratar du inte med hennes syskon och säger att du tänker berätta för NAMN PÅ DIN PARTNER eftersom du älskar henne och hon är en bra människa som förtjänar att få veta sanningen. Eller har ingen av er tre fegisar något samvete och var så nöjda och glada över det ni gjort att ni tog ett gemensamt beslut att fortsätta bedra henne. 

    Usch, jag hoppas innerligen att ingen av tre befinner sig i min bekantskapskrets. Jag skulle inte vilja umgås med så falska och fega människor. Och nej Anders. Jag tycker inte att du har mognat nämnvärt. Hade du det så skulle du inte ha gått in i denna tråd för att skryta med det du varit med om. Du hade också haft dåligt samvete över det du har gjort. Det är mognad. Att inse att man har gjort fel och ÅNGRAR det man gjort. Jag tror inte ett dugg på att du älskar NAMN PÅ DIN PARTNER för hade du gjort det hade du berättat sanningen om dig själv och hennes syskon. 
  • Ej okej
    testat igen skrev 2013-08-22 14:42:00 följande:
     
    HA HA Bitter ?
    Nej hon vet inget. Och ja, lillasystern och jag har åkt till en varmare plats under 1 vecka. Mallorca! 
    Varför är man bitter om man tycker att det är fel med otrohet. Allra helst med ett syskon till den man påstår sig älska?

    Tycker du att det du gjort är okej? Om ja, så hoppas jag fortfarande att din partner får reda på det så att hon kan välja om hon vill fortsätta med dig och om hon vill ha sin syster kvar i sitt liv? Om du inte tycker att det är fel så borde det ju heller inte vara något problem att berätta. För du har ju inte gjort nåt fel? 
  • Ej okej
    Anonym (Jag har typ) skrev 2013-08-22 22:10:49 följande:
    Jag har gjort det med min pojkväns lillebror.
    Massor av gånger, jäklar vad jag tände på det.
    Nu är det snart 3 månader sen vi gjorde nåt sexuellt och det är lika bra det, men när vi ses så dyker minnena upp och jag ser på honom vad han tänker... Drömmer 
    Då antar jag att du och din kille har en öppen relation? Att han är okej med att du ligger med hans brorsa? De kanske brukar dela på sina flickvänner?
  • Amadeus2

    Jag har inte haft sex med min svägerska, fast jag hade sex med henne innan hon blev min svägerska. Sedan fastnade jag för hennes lillasyster. Att ha sex med svägerskan nu är otänkbart men minnet finns ju kvar.

  • Anonym (Kåta Lisa)

    Jag har haft sex med min halvstorasysters man ett antal (eller för att va ärlig, jävligt mycket) gånger. Vi har olika mammor men samma pappa. Syrrans mamma gjorde slut med min pappa och efter ett tag träffade han en yngre kvinna (min mamma) och det tog ett tag innan jag kom till världen så halvsyrran är 10 år äldre och hennes man 8 år äldre än henne. Hon har alltid behandlat mig som skit så har INGA SOM HELST skuldkänslor för att jag knullar med hennes snygga och välutrustade man. Kommer fortsätta med det tills jag inte har lust mer.

  • Anonym (Jäntan)

    Jag och farfar smyger ofta ut i vebon hä hä

  • Anonym (Lo)

    Hade gärna provat själv. Men tror att min svägska skulle tänka att det skulle bli konstigt stämning sen. Men tänker man så då blir det så också en konstig stämning. 

  • Anonym (Jens)

    En gång för många år sedan hade jag ett enormt passionerat knull med min brors fru. Jag var singel själv, min brors fru är 6 år äldre än mig och min bror 7 år äldre än henne. Jag var 24 år och hade kollat in henne i smyg (trodde jag) under flera år. Vad jag inte visste var att hon gjort likadant.

    Vid tillfället så var jag på besök hos dem och sov över eftersom vi inte bodde i samma stad. När jag vaknade på morgonen var min bror på jobbet och barnen i skolan, bara frun och jag hemma. Hon hörde att jag var vaken och dök upp i gästrummet och frågade om frukost. Hon hade bara trosor och en topp på kroppen.

    Efter lite småprat så glömdes frukosten bort och hon kröp ned i sängen hos mig. Ett av mina absolut bästa sexminnen, massor av lagrat behov hos båda och det var verkligen galet explosivt. Skämdes inte då men det var lite jobbigt att se brorsan i ögonen ett tag efteråt. Dock, det hände bara en gång och varken frun eller jag tog initiativ till ytterligare sex.

Svar på tråden Knulla svägerska ?