Knulla svägerska ?
No som har gjord det , vad händer sedan ?
No som har gjord det , vad händer sedan ?
Är ingen fan av otrohet men en engångsgrej på fyllan där tycker jag att "en gång är ingen gång". Att berätta för partnern för att man har dåligt samvete ger inget. Händer det fler gånger är det en annan femma.
Det jag inte vet, tar jag ingen skada av är poängen. Om min fru var otrogen på fyllan en gång, ångrade sig och det inte hände igen så ser jag inte vad jag skulle få ut av att veta det. Vem det är med spelar mindre roll även om jag inte har någon bror.
Sanningen i det här fallet kan komma från tre håll men jag vidhåller att jag inte tycker att en engångsgrej måste komma fram. Om det var min far skulle jag vilka veta eftersom jag inte vill bo med en nekrofil ð???
Jag har gjort det med min pojkväns lillebror.
Massor av gånger, jäklar vad jag tände på det.
Nu är det snart 3 månader sen vi gjorde nåt sexuellt och det är lika bra det, men när vi ses så dyker minnena upp och jag ser på honom vad han tänker...
Jag har inte haft sex med min svägerska, fast jag hade sex med henne innan hon blev min svägerska. Sedan fastnade jag för hennes lillasyster. Att ha sex med svägerskan nu är otänkbart men minnet finns ju kvar.
Jag har haft sex med min halvstorasysters man ett antal (eller för att va ärlig, jävligt mycket) gånger. Vi har olika mammor men samma pappa. Syrrans mamma gjorde slut med min pappa och efter ett tag träffade han en yngre kvinna (min mamma) och det tog ett tag innan jag kom till världen så halvsyrran är 10 år äldre och hennes man 8 år äldre än henne. Hon har alltid behandlat mig som skit så har INGA SOM HELST skuldkänslor för att jag knullar med hennes snygga och välutrustade man. Kommer fortsätta med det tills jag inte har lust mer.
Jag och farfar smyger ofta ut i vebon hä hä
Hade gärna provat själv. Men tror att min svägska skulle tänka att det skulle bli konstigt stämning sen. Men tänker man så då blir det så också en konstig stämning.
En gång för många år sedan hade jag ett enormt passionerat knull med min brors fru. Jag var singel själv, min brors fru är 6 år äldre än mig och min bror 7 år äldre än henne. Jag var 24 år och hade kollat in henne i smyg (trodde jag) under flera år. Vad jag inte visste var att hon gjort likadant.
Vid tillfället så var jag på besök hos dem och sov över eftersom vi inte bodde i samma stad. När jag vaknade på morgonen var min bror på jobbet och barnen i skolan, bara frun och jag hemma. Hon hörde att jag var vaken och dök upp i gästrummet och frågade om frukost. Hon hade bara trosor och en topp på kroppen.
Efter lite småprat så glömdes frukosten bort och hon kröp ned i sängen hos mig. Ett av mina absolut bästa sexminnen, massor av lagrat behov hos båda och det var verkligen galet explosivt. Skämdes inte då men det var lite jobbigt att se brorsan i ögonen ett tag efteråt. Dock, det hände bara en gång och varken frun eller jag tog initiativ till ytterligare sex.