• Pandrk

Knulla svägerska ?

No som har gjord det , vad händer sedan ?

• Svar på tråden Knulla svägerska ?
  • testat
    Med Lem skrev 2013-08-20 11:17:41 följande:

Vad tyckte din sambo?
    Hon visste inget
  • Anonym (Maken)

Min svägerska brukar klaga på att hon inte har haft sex på länge, och när vi festar tillsammans brukar hon ställa frågan -När ska VI knulla då?
    Sist ville hon att vi skulle ge varandra en orgasm, jag skulle slicka henne...
    Vet ej om hon vill gå hela vägen eller bara teasa..  

• Med Lem
    Anonym (Maken) skrev 2013-08-20 11:37:43 följande:
    Min svägerska brukar klaga på att hon inte har haft sex på länge, och när vi festar tillsammans brukar hon ställa frågan -När ska VI knulla då?

Sist ville hon att vi skulle ge varandra en orgasm, jag skulle slicka henne...

Vet ej om hon vill gå hela vägen eller bara teasa..  

Din frus syster?
  • persikofjaril

Aldrig i livet att jag skulle gå med på nåt sånt med min svåger! Inte för att det är nåt fel på honom, men han är ju min systers sambo och jag skulle aldrig kunna göra så mot henne! Eller mot min egen sambo för den delen. Skulle bli arg om han (svågern) kom med några skamlösa förslag, sen skulle jag berätta om det för min syster och hoppas att hon skulle lämna honom.

• MissFine

Att vara otrogen med svåger/svägerska/nära vän känns väl alldeles extra dumt och respektlöst. Ett dubbelt svek.
    Varför?  

• Ej okej
    Anonym (Sugen) skrev 2013-08-20 11:23:01 följande:
    Vill ha sex med min svägerska och jag tror hon vill med mig , får de signaler men vet ej om jag kanske missuppfattar ! Vad gör man?
    Gör slut med sin tjej innan man sätter på hennes syster!
  • Ej okej
    Anders 386 skrev 2013-08-20 11:27:35 följande:
    Har varit med om trekant med min svåger och svägerska. Hände lite på fyllan. Var inte så snyggt gjort, har lite dåligt samvete för det. Men det var alldeles för häftigt för att jag ska kunna ångra det...
    Och varför var inte din sambo/fru inbjuden - det var väl trots allt hennes bror o/e syster som du var med. Ni kunde ju ha haft en riktigt rejält släktträff. FY VAD ÄCKLIGT! Hoppas ni alla tre mår j*vligt dåligt över vad ni gjort. Och nej - det är inte alls bättre att inte veta för din partner. Fy f-n om detta kommer fram - snacka om att bli grundlurad. Och du sitter här och skryter om det. Även om det skedde på fyllan och villan (vilket kan hända) så har ni INGEN rätt att hemlighålla det. Stackars din fru/sambo som ska behöva umgås med er tre när ni har denna snuskiga hemlighet ihop. FY, jag börjar nästan gråta för jag tycker det är så hemskt. VIDRIGT!
  • Ej okej
    testat skrev 2013-08-20 11:35:11 följande:
    Hon visste inget
    Hoppas hon vet nu och har bett både dig och sin syster att dra till nåt varmare ställe! 
  • Anders 386
    Ej okej skrev 2013-08-21 13:04:20 följande:
    Och varför var inte din sambo/fru inbjuden - det var väl trots allt hennes bror o/e syster som du var med. Ni kunde ju ha haft en riktigt rejält släktträff. FY VAD ÄCKLIGT! Hoppas ni alla tre mår j*vligt dåligt över vad ni gjort. Och nej - det är inte alls bättre att inte veta för din partner. Fy f-n om detta kommer fram - snacka om att bli grundlurad. Och du sitter här och skryter om det. Även om det skedde på fyllan och villan (vilket kan hända) så har ni INGEN rätt att hemlighålla det. Stackars din fru/sambo som ska behöva umgås med er tre när ni har denna snuskiga hemlighet ihop. FY, jag börjar nästan gråta för jag tycker det är så hemskt. VIDRIGT!
    Förlåt, ville inte göra nån lessen, skulle inte tagit upp det. Kunde inte låta bli när nu den här tråden dök upp...
    Men jag förstår inte varför jag skulle berätta för min partner? - det skulle bara göra henne olycklig. Och jag vill att hon ska vara lycklig. Vi har det bra tillsammans, varför förstöra allting? (Den där trekanten var för många år sedan, jag skulle aldrig göra om det idag. Numera har det stora huvudet tagit över och styr över det lilla huvudet.)
  • Anonym (Har gjort)

Har knullat både svägerskan, mamman och kusin innan jag träffade mitt ex

Svar på tråden Knulla svägerska ?