• Anonym (inför andra?)

Sex med åskådare . någon som prövat?

Hej

Min sambo vill absolut att vi ska ha sex inför andra som vi inte känner.
    Han tänder på det och har hittat några som vill se oss live.
    Vi ser normalbra ut och har hyfsat fina kroppar.
    Men vi är inga modeller.
    Jag är lite lockad och tänd på idén.

Någon som har prövat att visa upp sig så?
    Någon som har tittat på?

Hur var det?

• Svar på tråden Sex med åskådare . någon som prövat?
  • Anonym (tjej27)

Det är hett och tänder mig också enormt mycket! Att knulla inför ett gäng killar som står och runkar och som kanske kommer fram och tar för sig lite av mig för att de är så kåta.. Har upplevt det och kan inte få nog av det, älskar det.
    Tycker om att ha sex så att andra hör också. Sommaren är perfekt för detta

• carlf
    Anonym (tjej27) skrev 2013-08-07 11:19:29 följande:
    Det är hett och tänder mig också enormt mycket! Att knulla inför ett gäng killar som står och runkar och som kanske kommer fram och tar för sig lite av mig för att de är så kåta.. Har upplevt det och kan inte få nog av det, älskar det.
    Tycker om att ha sex så att andra hör också. Sommaren är perfekt för detta
    oj;) vart sker detta? blir kåt på tanken att se på;)
  • Mandarina1
    Anonym (H) skrev 2013-08-07 11:30:48 följande:
    Asså sluta med det här!!! Vadå sex framför andra!! Ni borde alla anmälas för ofredande !! Usch. Jag verkligen hatar sånt. Seriöst sluta!

Vad är det som får dig att fortsätta läsa? Seriöst. Sluta!

Visa respekt. Alla är inte som du. (tackochlov)
  • Anonym (Cuckold)
    Anders 386 skrev 2013-08-07 10:42:49 följande:

Vi har haft sex i samma rum som ett annat par. Men det blev mest att man koncentrerade sig på det egna sexet. Vi var nog lite för blyga. Skulle kanske inte göra om det, det blir för prestationsinriktat med två par som håller på.

Skulle va jättehäftigt att kolla på sex "live" - skulle gärna se på när en annan man knullar min fru..  

Oxå en av mina största fantasier. Att få bli cuckold. Helst att hon blir påsatt av en svart man. :)
  • Anonym (Cuckold)

Vi har haft sex i samma rum som ett annat par. Men det blev mest att man koncentrerade sig på det egna sexet. Vi var nog lite för blyga. Skulle kanske inte göra om det, det blir för prestationsinriktat med två par som håller på.

Skulle va jättehäftigt att kolla på sex "live" - skulle gärna se på när en annan man knullar min fru..  

Oxå en av mina största fantasier. Att få bli cuckold. Helst att hon blir påsatt av en svart man. :)
  • Anonym (Cuckold)

• Zoja
    Anonym (Mister) skrev 2013-08-07 10:57:41 följande:
    Jag har prövat flera gånger med offentlig sex. Har även låtit andra knulla bruden medans jag sett på, det är otroligt upphetsande. Våga testa.  Platser jag gjort det på:   hotellbalkongen på nån semsterort., längst bak i en buss på väg till Österrike, i ett tält på en festival (Hultsfred), tältet var inte stängt , senast var det nu i somras, på en större utomhusfest med flera människor, efter mycket alkohol, drog med en tjej, en bit bort. Såg sen att flera stod och så på.  
    Okej om man vill ha sex med andra människor också, eller med en publik, men att ha sex på bussar och liknande är väldigt respektlöst mot andra resenärer. Det är inte direkt så att man kan gå undan på en buss om man inte vill se eller höra sexet. 

Men har man det privat och alla är med på det tror jag att det kan fungera väldigt bra. Bara man ger sig hän åt det, annars kan det nog bli lite pinsamt. 
  • Anonym (bbb)
    Anonym (Cuckold) skrev 2013-08-07 12:40:07 följande:
    OK, vi har förstått det nu. Det räcker! ;)
  • Anonym (Cuckold)

Blev tyvärr fel med nya appen. Den sa att ett fel inträffat. Så jag tryckte på "försök igen" 2 ggr, då blev det tydligen så, viste inte ens att det blivit skickat. Flåt. :'(

Svar på tråden Sex med åskådare . någon som prövat?