Inlägg från: Anonym (Cuckold) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Cuckold)

Sex med åskådare . någon som prövat?

Anders 386 skrev 2013-08-07 10:42:49 följande:

Vi har haft sex i samma rum som ett annat par. Men det blev mest att man koncentrerade sig på det egna sexet. Vi var nog lite för blyga. Skulle kanske inte göra om det, det blir för prestationsinriktat med två par som håller på.

Skulle va jättehäftigt att kolla på sex "live" - skulle gärna se på när en annan man knullar min fru..  

Oxå en av mina största fantasier. Att få bli cuckold. Helst att hon blir påsatt av en svart man. :)
  • Anonym (Cuckold)

Vi har haft sex i samma rum som ett annat par. Men det blev mest att man koncentrerade sig på det egna sexet. Vi var nog lite för blyga. Skulle kanske inte göra om det, det blir för prestationsinriktat med två par som håller på.

Skulle va jättehäftigt att kolla på sex "live" - skulle gärna se på när en annan man knullar min fru..  

Oxå en av mina största fantasier. Att få bli cuckold. Helst att hon blir påsatt av en svart man. :)
  • Anonym (Cuckold)

• Anonym (Cuckold)

Blev tyvärr fel med nya appen. Den sa att ett fel inträffat. Så jag tryckte på "försök igen" 2 ggr, då blev det tydligen så, viste inte ens att det blivit skickat. Flåt. :'(

Svar på tråden Sex med åskådare . någon som prövat?