• Anonym (inför andra?)

Sex med åskådare . någon som prövat?

Hej

Min sambo vill absolut att vi ska ha sex inför andra som vi inte känner.
    Han tänder på det och har hittat några som vill se oss live.
    Vi ser normalbra ut och har hyfsat fina kroppar.
    Men vi är inga modeller.
    Jag är lite lockad och tänd på idén.

Någon som har prövat att visa upp sig så?
    Någon som har tittat på?

Hur var det?

• Svar på tråden Sex med åskådare . någon som prövat?
  • carlf

starta lite oskyldigt på någon balkong typ på semester eller hotell, vill någon se så är det upp till dem;)

• eber4

Absolut. Det kan vara väldigt upphetsande. Rekommenderas.

• Anonym (Nyfiken)

Jag och min man är i samma banor. Fast vi vill ha sex samtidigt som ett annat par så man kan kika lite under tiden :) aldrig varit med om än men vi har lite kontakter. Just därför att jag skulle vara för nervös över att det andra paret endast skulle vara åskådare första gången.

• P30

Starta via en anonym nätsajt där ni inte ens behöver träffa personerna, så att ni kan göra det via cam.
    Se till att vara maskerade hela tiden och häng upp ett lakan bakom så det inte går att identifiera er.

Tänder ni på det skall ni absolut fortsätta med det - jag går igång på det också - det var bara två veckor sedan jag tog min sambo bakifrån mot balkongräcket varje kväll i den hyrda lägenheten. I ett annat land utan att någon känner oss. Perfekt och väldigt upphetsande att se någon gå nedanför, stanna upp och titta upp! :)

Om du gör som du alltid har gjort får du det resultat du alltid fått.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (H) skrev 2013-08-07 10:02:16 följande:
    Herregud vilka jävla patetiska trash människor ni är. Ingen värdighet på er själva

Vilken tur att vi alla är olika! :)
  • nyponros69
    Anonym (inför andra?) skrev 2013-08-07 09:37:13 följande:
    Hej

Min sambo vill absolut att vi ska ha sex inför andra som vi inte känner.
    Han tänder på det och har hittat några som vill se oss live.
    Vi ser normalbra ut och har hyfsat fina kroppar.
    Men vi är inga modeller.
    Jag är lite lockad och tänd på idén.

Någon som har prövat att visa upp sig så?
    Någon som har tittat på?

Hur var det?

jag skulle rekomendera cama med någon från Bc eller helt enkelt gå på nakenbad
    det finns vissa där det ok att ha sex bland buskarna samt att några få titta eller delta

lycka till

smaken är som baken tur att alla har sina olika böjelse det gör livet rikare ha det gott     
  • Hunters Gaze
    Anonym (H) skrev 2013-08-07 10:02:16 följande:
    Herregud vilka jävla patetiska trash människor ni är. Ingen värdighet på er själva
    Tänk vad enkelt det hade varit om alla var som du !
    Bittra, sura och tycker allt som avviker från ditt tankesätt är sjukt och onormalt...

Vem är patetisk ?.. fundera på det istället...
  • Anders 386

Vi har haft sex i samma rum som ett annat par. Men det blev mest att man koncentrerade sig på det egna sexet. Vi var nog lite för blyga. Skulle kanske inte göra om det, det blir för prestationsinriktat med två par som håller på.
    Skulle va jättehäftigt att kolla på sex "live" - skulle gärna se på när en annan man knullar min fru..  

• Anonym (Mister)

Jag har prövat flera gånger med offentlig sex. Har även låtit andra knulla bruden medans jag sett på, det är otroligt upphetsande. Våga testa.  Platser jag gjort det på:   hotellbalkongen på nån semsterort., längst bak i en buss på väg till Österrike, i ett tält på en festival (Hultsfred), tältet var inte stängt , senast var det nu i somras, på en större utomhusfest med flera människor, efter mycket alkohol, drog med en tjej, en bit bort. Såg sen att flera stod och så på.  

• cazh82

Krasst, tror att det skulle bli ganska kasst. Tror att det blir mycket posing och tillgjorda skrik för att göra sig till.

Men kan ha fel, funkar det för er så kör. Skulle inte själv vilja göra det, än mindre sitta och glo men lär väl finnas de som vill.

Svar på tråden Sex med åskådare . någon som prövat?