• Anonym (inför andra?)

Sex med åskådare . någon som prövat?

Hej

Min sambo vill absolut att vi ska ha sex inför andra som vi inte känner.
    Han tänder på det och har hittat några som vill se oss live.
    Vi ser normalbra ut och har hyfsat fina kroppar.
    Men vi är inga modeller.
    Jag är lite lockad och tänd på idén.

Någon som har prövat att visa upp sig så?
    Någon som har tittat på?

Hur var det?

• Svar på tråden Sex med åskådare . någon som prövat?
  • MickeyKnox

Vårt sex med åskådare som såg så ensam ut när denne stod där och drog i den, så det hela slutade med att vi bjöd in honom och sen dess har små äventyr i form av trekanter, fyrkanter och femkanter varit en del av vårt sexliv. 

En krydda som vi använder oss av ibland helt enkelt. :) 

• Anonym (Ofta)

Ja vi har ofta sex med åskådare det är skönt att veta att andra tittar på när vi knullar och de får gärna vara riktigt nära så de ser allt 

• Anonym (Hj)

Fine om man vill ha sex framför andra som man i förväg kommit överens med. Men ni ser inte att det är totalt jävla respektlöst att ha sex på allmän plats framför folk som mest troligt inte ens vill se det? Hade tamejfan gått och slagit till dem om de hade sex framför mig utan att jag bett om det.

• Peter38

Skulle säga att det finns 2 olika varianter, båda tänder mig personlige. 

Dels att komma överens med andra som tittar eller har sex själva samtidigt i förväg, men också att ha sex på offentliga platser med risk för att bli upptäckta.

Jag älskar båda varianterna

• Meddelande borttaget
  • Jojjekåt

Oj ja det är rätt så skönt att ha sex inför andra. Haft det rätt så många gånger. Jag är väldigt upphetsande och se veta om att andra ser. Jag kan bli med och titta om ni vill

• Akroterion

Testa att gå på klubb, då kommer fler att se på och då kommer ni båda att känna om ni gillar det eller inte!
    lycka till!

• Anonym (JoDu)

Älskar reaktioner. Går igång på dem. När jag är med någon är det ofta det som tänder mig mest, att kunna få henne att njuta och känna hur kroppen reagerar, andningen, blicken. Många små saker.

Har länge fantiserat om att få titta på ... just det där med reaktionerna. Hur reagerar de på varandra. Intimt, lockande ... 

Någon dag kanske.

Svar på tråden Sex med åskådare . någon som prövat?