Inlägg från: Mommy1986 |Visa alla inlägg
  • Mommy1986

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

Hello, ett tag sedan jag skrivit. Jag har beräknad ägglossning på tisdag.

Jag tyckte det var lite psykiskt stressande förra månaden med Äl-test. Jag har fyra tester kvar som jag tänker använda upp från och med imorgon.

Men annars lär jag inte använda mig av dem mer.

Vi har haft sex varje dag sedan mens och fortsätter så kommande dagar. :)

Och så får man hoppas på det bästa!

• Mommy1986
    Emaria skrev 2013-11-24 17:03:05 följande:

Jag har testat sen i fredags. Idag kom ett svagt men korrekt plus!!

Härligt, stort grattis!! <3
  • Mommy1986

Hej på er.

Sitter här med molande värk, känns som tidigare år när jag haft ägglossningsvärk.

Eftersom ni skrivit om livmoderhalsen blev jag nyfiken och gjorde premiär med att känna efter. Aldrig gjort det förut, men den är öppen och fuktig, allt vad det stod när jag googlade. Tvärtemot när den är stängd och hård.

Hade ett ägglossningstest kvar och den är inte tagen med koncentrerat urin (jag är en piss Fia som springer ofta på toa).. Blev ändå starkare sträck. Har tidigare tagit test med inte koncentrerat urin och insåg då att jag måste lyckas hålla mig från att urinera om testen ska ge utslag..

Ja om det verkligen är ägglossning nu snart så är det på beställt datum..

• Mommy1986
    busmonstret skrev 2013-11-26 18:32:27 följande:
    Sådär såg mitt test ut idag också och jag är som dig som springer på toa hela tiden så jag trodde inte de skulle visa något.
    Jaså, men hade du mens nyligen?

Mina tester innan ägglossning har varit blanka eller med spöksträck med inte koncentrerat urin..
  • Mommy1986

Jag har bim om elva dagar. Märkte på flytningarnas konsistens idag att fertila dagarna faktiskt har passerat.

Såååå nu är det dags för denna väntan andra gången nu... :)

• Mommy1986
    paron skrev 2013-11-29 20:32:29 följande:

Nu tog jag kort på min test-samling och mitt senaste från imorse. Jag har trixat med dem för annars fastnar inte strecken i kameran. Med mina ögon ser jag strecken. Någon som vill kika? www.familjeliv.se/hem/paron/galleri.php

Jaa det syns ju ett sträck, så man tycker ju att det är positivt :)

Men det är väl bara att testa ännu så du är helt hundra säker..
  • Mommy1986

Men åååh, vem försöker man lura.. Trodde jag kan vara cool lugn till bim, men skulle kunna ta ett grav test redan nu!

Bim -9.

I somras testade jag positivt bim -5, så lär nog vara framme med testen redan onsdag eller torsdag. :/

• Mommy1986
    SaandraR skrev 2013-12-01 19:57:30 följande:

Tänkte att jag inte skulle testa innan bim denna gång men det går ju inte!! Igår va testet helt blankt men imorse fanns det ett svaagt streck där..så nu får jag gå o va nervös innan jag vågar testa med digitalt!

När har du bim?
  • Mommy1986
    SaandraR skrev 2013-12-01 20:58:50 följande:

På onsdag tror jag att jag har bim. Det var så svagt så vet inte vad man ska tro riktigt. Men när jag plussa i somras såg mitt första test ut som det jag tog idag så hoppas hoppas..

Vi håller tummarna!! :) men jag tror det är pos :)
  • Mommy1986
    F89 skrev 2013-12-03 18:58:45 följande:

Några mer som har BIM i slutet av den här veckan/början på nästa?

Jag har ju bim 10/12, nästa vecka tisdag :)

När har du?
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?