Inlägg från: Mommy1986 |Visa alla inlägg
  • Mommy1986

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

F89 skrev 2014-01-12 07:39:14 följande:
    Drömde att min syster berättade att hon väntade barn. Vaknade och grät och var så himla ledsen. Blev sedan ledsen för att jag kände så och känner mig nu som en rutten människa : (

Hih, när jag fick mitt missfall ringde syrran min, hon bor längre bort. Hon frågade massa om missfallet och aborten.. Jag tänkte bara, vad nu, vad hon frågar massa. Men så ploppade hon ur sig att hon väntar sitt andra barn och bf är maj. Och att hon väntat lite med att berätta. Blev lite paff och mitt missfall var så färskt, så lite ledsen blev man, men tänkte då att jag får bli moster igen!
  • Mommy1986

Dag 13 här och haft ägglossningssmärta idag!

Och till min förvåning har jag trådiga flytningar! Jag har inte märkt av dessa innan och det gick ju att "bygga broar" med dem.

Kände mig till slut lite korkad när jag studerade det i toaletten, men men... :( :)

Återstår att se om man lyckas denna gång..

• Mommy1986
    F89 skrev 2014-01-14 19:30:28 följande:
    Ingen alls med erfarenhet av oregelbunden mens och/eller mellanblödningar?
    Blöder du fortfarande eller har det avtagit?

När skulle du ha beräknad Äl?
  • Mommy1986
    F89 skrev 2014-01-14 20:34:46 följande:
    Blöder fortfarande : (

ÄL borde vara på lördag men nu vet jag ju inte riktigt vad som händer...
    Kan det möjligtvis vara så att du hoppat över ägglossning och därför tidig mens...? Vet inte, bara en gissning :/
  • Mommy1986
    Blåsippan84 skrev 2014-01-18 21:44:05 följande:

Undrar ni som går å väntar på BIM nu. När har ni?:)

28/1! En evighet kvar till dess!! :D
  • Mommy1986
    Blåsippan84 skrev 2014-01-18 22:09:10 följande:
    Samma dag som mig då:)! Fick ni till det vid äl;)? Detta var första gången som vi verkligen försökt göra barn. Maken jobbar i Sthlm så vi kommer ha svårt att pricka äl. Men denna v var han hemma pga jobb då vi lyckades sexa till det flera dagar på raken;). Men nu är det väääntan
    Spännande! :) Den eviga väntan är jobbig och känns som hundra år innan man kan testa..

Jo, vi har fått till det under Äl.. :) Jag har haft ägglossning i tisdags..
  • Mommy1986

Här hos oss har vi -24 och jag fryser, fastän vi i Norrbotten borde vara vana vid kyla!

Trevlig dag till er, jag ska klä på mig ordentligt och traska till jobbet. ;)

• Mommy1986

Jag har konstant molvärk och varje toabesök tittar jag efter om mensen kommit, men det är ännu en vecka kvar till bim! Jobbigt denna väntan...

• Mommy1986

Att det ska vara grymt svårt vissa månader att låta bli att testa för tidigt.. Har denna vecka förbrukat tre test redan och är bim -6.. :O

Blir väl att testa imorgon också.. Blä..

Vissa månader är jag mer ivrig än andra.. :( :)

• Mommy1986
    F89 skrev 2014-01-22 18:16:13 följande:
    Man får vara ivrig. Tänk OM man skulle plussa superdupertidigt, då kommer man vara glad att man gjorde det : D
    Jo precis.. :)

Men jag testade i morse och var ju neg. Sen drömde jag även att jag fick mens, så blir nog så. Du vet, magkänslan.. :)
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?