Makane skrev 2014-03-13 06:32:29 följande:
Ja det har jag. Inte hela tiden, men det kommer och går. Känns som om det kanske inte kommer ut ordentligt, för klumpar har jag nästan inte haft. Mer som en riktigt riklig mens som aldrig vill ta slut.
Tinnis skrev 2014-03-12 23:22:02 följande:Ja, är också så glad för denna tråd. Det är faktiskt den enda tråd som jag skriver i här på FL.
Jag blödde länge totalt 4 veckor, men det var för att kroppen inte klarade av att stöta ut allt själv, så det blev skrapning tillslut. Efter 2,5 veckor. Vid skrapningen skulle jag varit i vecka 13, fostret slutade leva i vecka 6 sa läkarna.
ah okej. Kanske blir likadant för mig då. De där klumparna som alla skriver om upplever jag inte att jag har. Oj vad tufft att kroppen inte fattar att det ska stöta ut det tidigare. Mitt första mf var också ett ma. Såg i v. 9 att fostret/embryot slutat växa i v. fem. Sen dröjde det ngn vecka till innan det kom ut.
Jag är med i en planering till nr tre tråd som också är himla bra. Men visst är det svårt där när de där tittar in på sitt första försök och plussar en vecka senare. Då blir man lite bitter. Men grundkärnan i tråden består av fina tjejer där också. Även de gravida hänger kvar och peppar och stöttar då och då även om de också har en egen tråd.
Den tråden (tror jag) läste jag mycket i i somras men skrev aldrig. Sen blev jag gravid och då var den tråden inte längre aktuell. Sen nu då snart ett år senare inte ens gravid... Jag kanske får hoppa in där igen. Det blir ju kanske också lite orättvist i en sån här tråd när vissa vill ha första barnet och vi andra har redan ett eller flera.