• Cayenna

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

Kirsten skrev 2013-11-20 21:47:26 följande:

Precis, en mens efter mf. Ja för mig känns det som att månaderna bara går och går och jag nästan missar att leva. Kommer inte ge upp än om ett syskon och hoppas tålamodet hänger kvar ett tag. Det kan va skönt att testa inför äl, fördriva tiden lite innan och förr eller senare kommer den ju!:)

Exakt så känner jag....äl test är kul och spännande så sen när glad gubben varit så blir det helt plötsligt bara vänta och inget att göra.
  • Cayenna
    Solros78 skrev 2013-11-21 07:13:56 följande:
    Jag kan inte länka från appen men sök på det här så bör du hitta den:

"Cb Äl-test slår inte om från hög till max"

Läste i tråden.... vilka konstiga testresultat!! Ångrar att jag köpte en sån förpackning nu. Skulle hållt mig till den vanliga som är billigare!
  • Cayenna

K

carithal skrev 2013-11-21 16:30:06 följande:
    Fan blev uppochner Skäms
    Jaja, ni ser ju ändå Glad
    CB's nya ÄL test (Lila) och CB's vanliga gav utslag nu 16:10 :) Max fertilitet på lila Glad
    Sexa den 17:e och 18:e så hoppas det tar sig nu. Men ska köra på ikväll också. Fick missfall i aug och vi bara längtar efter en liten bebis..

Men vilken bra tajmin då, för visst kom din karl hem ikväll.
  • Cayenna
    Solros78 skrev 2013-11-21 15:12:13 följande:
    Tänk på att det är tio tester jämfört med sju så prisskillnaden är inte så stor.

Aha, såg inte det. Då spelar det kanske inte så stor roll. Bara man inte får upp förväntningarna av blinkande gubben eftersom den tydligen kan dyka upp fler än två dagar då.
  • Cayenna
    carithal skrev 2013-11-21 18:24:14 följande:

Han har fått jobba inom Värmland under veckan, utom idag :) Men han är hemma nu :)

perfekt För oftast får man väl äl 12-48 H efter glad gubbe. (Stämmer inte för mig dock.)
  • Cayenna

Vid mitt förra ma fick jag, precis som SaandraR, oxå två tablettomgångar och sen skrapas. Jag fick inte ens instruktioner om test och telefontid utan fick söka akut ett antal gångar. Allt tog ca 4v. Borde vara rutin på återbesök tidigt.

• Cayenna
    full fart skrev 2013-11-22 20:53:09 följande:
    Okej, det kan ja tycka med ska säga det när de ringer sen kanske överdriva med så man går en tid o kolla upp så det är bra så man kan gå vidare liksom:(

Ja, överdriv och stå på dig! Bättre att kolla så du vet. Verkar vara vanligt att man behöver fler tabletter alt skrapas. Därför jag valde skrapning direkt denna gång. Hoppas allt gått bra för dig iaf!
  • Cayenna
    Belly skrev 2013-11-22 19:12:53 följande:
    Är det någon annan som har fått problem med huvudvärk efter missfallet?

Det är väldigt sällan jag har huvudvärk, men jag hade det 2 dagar i sträck några dagar efter jag börjat blöda. Och nu kommer det och går lite hela tiden. Dock inte lika stark huvudvärk som i början.

Inte efter ma, men däremot under graviditeter. Hormonell huvudvärk. Borde väl kunna vara samma efter mf... En del hormoner i omlopp då med.
  • Cayenna
    Patricia4 skrev 2013-11-23 14:01:33 följande:
    Hej
    Får jag hoppa in här? Fick missfall igår och är så ledsen. Först blev det ingen mars bebis och nu ingen juli bebis heller. Vågar vi försöka igen? Är så megadepp idag..:(

Beklagar! Så hemskt med två så tätt Nästa gång måste det gå bra för er!
  • Cayenna

Kan inte länken till äl/bim/plus listan ligga i trådstarten? Hur gör man då?

Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?