Fiiaa skrev 2013-11-09 21:32:46 följande:
Hej! 16 oct va jag på ett besök hos läkaren på mvc och när vi hade pratat klart gjorde han ett ul för veckan va lite osäker fortf! Va då i v 12, men fostret hade dött v 8 :( detta va hemskt.
Startade behandling med cytotec blödde ut allt 22 oct samma dag! Men 1 nov hade jag rester av slemhinna å gammalt blod så skrapades. Haft bruna flytningar början av denna vecka, normala sen i onsdags! Igår eftermiddag började de mola i tjej magen, och idag har jag liknade äl flytningar, äggviteaktiga med lite brunt i, antar att det är de sista i livmodern nu. Kan det va äl redan?
Har inga test hemma å kolla med.
Vad tror ni??
Måste nämna med att jag har pco och har inte ofta egen äl, men de kan ju hända efter en grav eftersom kroppen är inställd på att va gravid. Vi har kämpat 1 år 8 mån till plusset vi fick i aug.
Det kan nog vara äl flytningar! Vid mitt förra ma så hade jag äl flytningar 2 dagar efter skrapningen. Jag hade dock kört cytotec ca 25 dagar innan så kroppen började nog ställa om sig vid tablett starten. Det var dock så tätt efter operationen så vi försökte inte gör
...) a bebis då. (blev gravid på äl efter, och den graviditeten gick vägen