Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?
Godmorgon tjejer! : D
Jag börjar redan ge upp hoppet om att det tagit sig denna gång.. I somras hade jag hemska humörsvängningar 5-6 dagar efter äl, nu har jag inte känt nånting.
SaandraR: När jag blev gravid så var det enda gång mellan ÄL och BIM som jag inte kände nånting alls. Hade mensvärk innan BIM och väntade bara på mensen, kom efter ett par veckor fram till att det var molvärk : )
Har testat varje morgon nu och bara fått neg. Brösten ömmar fortfarande och har vuxit. Imorse testade jag med en RFSU sticka och såg ett svaaagt streck, vilket sambon också såg. Har två test kvar. Gick in på testlagret och köpte deras stickor som jag hoppas ska få på tisdag :) 20 st stickor, himmelriket för en testoman!! ;) Hur går det för er? Någon som ska testa snart? Dock känner jag mig inte ens glad över det svaga strecket, litar nog inte på det och vill inte tro något för att sedan få mensen. Så blev det förra månaden. Fick svaga streck på tre olika tester förra månaden, mensen va sen, trodde att jag va gravid men sen kom mensen iaf. Så nu vill jag ha ett starkt streck och sen ett "gravid" på ett digitalt för att jag ska tro på det.
Åh vad jag konfunderad...
Det finns bara en kollega som vet om mitt missfall och honom litar jag på.
Eftersom att vi har pratat en del om det så vet han också om att ÄL är på G nu och därför har vi skämtat lite om det.
Detta leder till att han försäger sig i bilen när en annan kollega är med..
Å ena sidan så känner jag att det kan hända alla och att det inte är någon fara.
Men å andra sidan känner jag att detta faktiskt inte är första gången som han har svårt att hålla hemligheter (även om han inte har läckt mina tidigare.. som jag vet iaf) och att detta är MIN historia. Jag delar den bara med dom JAG vill och det är upp till MIG.
Överreagerar jag?
Idag har jag känt lite stickningar/hugg i nedre delen av magen , äggstockarna antar jag. Så genast börjar man hoppas igen..:/ usch detta är jobbigt tycker jag..
F89: 6-7 dagar sen ägglossningen, har bim den 4:e eller 5:e
För mig tog det två veckor innan grav test visade negativt och fyra veckor innan jag fick ägglossning. Tempar inte..
Usch om nån vecka skulle vi fått reda på om vi väntade en flicka eller pojke ..:/