• SaandraR

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

paron skrev 2013-10-15 14:34:56 följande:

Nu tog jag ännu ett test och det var starkare :) Vad tror ni? När tror ni ägglossning äger rum? Hur starkt kan strecket bli? Ska man testa tills strecket blir ljusare igen?

Blev strecket starkare efter detta? Mitt äl test idag är ungefär som på din dag 4. Och det är starkare än vad det var för någon dag sen. Kan det betyda att det är på gång?
  • SaandraR

Mina symtom försvann lite innan jag fick ma bekräftat men helt efter första cytotec behandlingen

• SaandraR

Se om det funkar ladda upp bild på mobilen.. Men vad tror ni! Är äl på G? Den första bilden är hur testet brukar se ut negativt

• SaandraR
    F89 skrev 2013-10-17 18:26:55 följande:

SaandraR: Jag tycker definitivt att det ser ut att vara ÄL på G! Härligt!!

Oh ja underbart :)
  • SaandraR
    F89 skrev 2013-10-17 18:24:16 följande:

Ingen som jag känner igen sig i det jag skrev igår? Att det värsta (om man inte har barn) är att man funderar på om det verkligen kommer gå vägen alls?

Om ni inte tänker så, några tips till mig så jag slutar känna så? : )

Jag tänker att jag inte kommer kunna behålla nästa graviditet heller, är typ inställd på ett till missfall :/ får bara såna tankar nästan..
  • SaandraR
    F89 skrev 2013-10-17 18:46:16 följande:

SaandraR: skönt att jag inte är ensam och samtidigt tråkigt att du känner likadant. Jag försöker tänka att nästa gång jag får ett nytt + så ska jag försöka att inte tänka så mycket på det och försöka avvakta allt planerande tills VUL i V 8 om det går så långt (hjärtat började aldrig slå i den här graviditeten). Samtidigt så vet jag att när man väl får ett + så är ju allt det där som bortblåst och man är i full gång med sina framtidsplaner igen : )

Ja så tänker jag med, för sist planerade vi jättemycket och pratade om hur det kommer bli, köpte tom lite bebiskläder som ligger så fint i byrålådan. Nä inget sånt nästa gång! Men det kanske är lätt och säga nu..:)
  • SaandraR
    SaandraR skrev 2013-10-17 18:42:08 följande:
    Oh ja underbart :)
    Ne idag är testet lite svagare än igår :/ fattar inget
  • SaandraR

Paron: blev ditt äl test svagare efter den bilden du la upp? Jag hade en stegring i två dagar, är även starkare än normalt vid negativt test idag men ändå svagare streck än igår på testet.. Undrar varför jag fick en stegring men inte fullt så starkt som det ska bli...

• SaandraR
    paron skrev 2013-10-18 23:55:03 följande:

Jag gjorde ett till rest idag igen och det är ännu svagare, nästan inget streck alls. Jag blev ju orolig över att jag inte haft ägglossning eftersom strecket inte blev varker lika stark eller starkare. Men dag 6 på mitt test (om du tittar på bilden) så är det testet starkast. Det kanske blev högre efter några timmar så att jag missade det. Sen sjönk det igen till dagen efter då jag gjorde nytt test. Jag vill tro att det är så iaf!! Idag är jag på dag 21 och min cykel är mellan 30-33 dagar. Så nu är det bara vänta & se.. Lycka till ??
    Okej jag ska ta ett ältest om en halvtimma och kolla. Spännande, lycka till!
  • SaandraR
    Mommy1986 skrev 2013-10-19 16:45:51 följande:

Hur gick det?

Jag har nyligen kommit från jobbet och tog just ett test. Syntes ett svagt streck, igår syntes det absolut ingenting.

Testar att prova, kanske med tur det blir ägglossning snart..
    Så såg det ut, det är starkare än normalt men inte lika starkt som för två dagar sen så jag vet inte varför jag fått stegring de senaste dagarna.. Kanske är på gång , kanske har jag haft äl bara att jag missa den högsta stegringen..eller så är det bara negativt. Hatar att inte veta!

Okej hoppas det är på gång för dig!
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?