Inlägg från: Zombiemma |Visa alla inlägg
  • Zombiemma

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

paron skrev 2013-09-22 19:55:32 följande:
    Men nu får du testa :D Blir ju nyfiken!!!! Jag har BIM på onsdag och tänker testa då. Har dessvärre inga symtom alls nu :/ Så vi får väl se!

Jag är livrädd för att testa, orkar inte ett neg. Innan mf så tog det lång tid innan ett riktigt plus kom så därför vill jag vänta, plus att idag ömmar brösten mycket mindre och det skrämmer mig..

Får se hur det känns om ett par dagar..
  • Zombiemma

Åh nej , rosa flytningar.. då är det väl kört då, Skit!

Jaja, då har man lärt sig att absolut inte lita på sin kropp då. Hundra symptom men ingenting. Hur i hela friden ska man kunna vet sen då.. Suck!

• Zombiemma

Ja jag måste nog testa typ imorgon el tisdag.. Nu har det slutat iaf, var på toa nyss och då var det ingenting..

Får se om det kommer igång inatt..

• Zombiemma

Äckelvarning!!

Jag blir lite knäpp idag tror jag bestämt..

Inatt mös vi och när jag gick på toa kom det blodblandat slem, men bara lite grann. Tog på fn binda och tänkte att "nu då"? Men nä, nada!?!

Vårtorna är lite ömmare idag och frukosten ville jag inte alls ha.. Hann gå på toa innan test så det blev inget idag heller. Får nog bli ett test imorn iaf (om inget händer dvs)

• Zombiemma
    paron skrev 2013-09-23 13:53:04 följande:
    Jag håller verkligen tummarna för dig :) Vad spännande! Jag tog ett test i all hast i morse innan jobbet. Hann inte ens kika på det innan jag fick brådis iväg, tidsoptimist ja visst!!!! ;) När jag kom hem tittade jag på det och det är ett svagt streck där. Blev såå förvånad. Det går inte att tyda ett test så här i efterhand va? Det kan väl ha blivit missfärgat?

Ja det blir ofta ett streck till om det legat ett tag.. Men ta ett nytt, det KAN ju faktiskt vara ett streck!!

Lycka till, håller tummarna!!

Jag fegar och fegar... Får se om jag tar ett imorn.. Har inte haft en enda tillstymmelse till blid idag. Brösten ömmar mindre igen, men kliar lite istället och har svällt lite. Har haft lite förhöjd temp nu i över 2 v.. Huva, nervös känner jag mig!!
  • Zombiemma

Åh tjejer vad kul!!! Det låter verkligen som om ni är gravida ju!!

Själv känner jag mig orolig, har väldigt lite symtom idag, brösten är tunga men inte ömma längre.. 37 dagars cykel känns INTE ok för att vara jag..

• Zombiemma

Nä jag fegade ur imorse med .

Men jag har haft lite molvärk och illamående på morgonen så det ser jag som positivt..

• Zombiemma
    paron skrev 2013-09-24 08:23:36 följande:
    Jag vet inte ja, tog ett test nyss. Först såg jag bara ett streck, sen efter att testet torkat lite så dök det upp ett till streck. Måste ha varit efter ca 25-30 min. Antar att det inte heller är ett giltigt test. Har BIM imorgon. Nu tvivlar jag på det här :/ blä!

Det är ju tidigt än vänta tills efter bim, du har ju sett ett svagt tidigare så det kan ju faktiskt komma .

Hormonhalten fördubblas var 3:e dag så vi håller tummarna!!
  • Zombiemma
    Skorpan89 skrev 2013-09-24 13:38:54 följande:
    Jag vet nu vilka gravtest jag kommer att rekommendera. Cb-digital!

Tjoohoo!

Åh! Grattis!!

Kul!

Hoppas det går lika bra för alla andra nu oxå!
  • Zombiemma

Skit oxå.. Förstod att det låg nåt bakom att jag inte vågade testa, tror mensen kommer nu.

Men jaja, nu är det ju igång iaf så vi kan börja om!

Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?