• Cayenna

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

Blåsippan84 skrev 2014-02-05 12:41:30 följande:
    Maken jobbar i Sthlm. Tar två h med tåg hem. Vi tänkte så förut att han kunde ev åka hem en kväll å åka tidigt på morgonen igen. Men senaste cykeln var maken hemma å vi sexade till dagarna innan äl, på äl och dagarna efter. Men inget plus. Så nu känner jag att det är "onödigt" att han kommer hem en kväll så för det kommer det ändå inte gå.

Usch så negativt man tänker nu. Vi plussade direkt vid första försöket med sonen och sen vid mf. Å nu då haft ett försök som ej blev något. Men det tog på psyket.

Förstår dig så dem negativa tankarna MEN man måste hoppa upp i sadeln och försöka igen trots att det känns så hopplöst. Försök åtminstone planera in någon äl som han kan åka hem och pendla tillbaka. Ni har ert plus framför er. <3
  • Cayenna

Min tur att vara negativ: (lättare att peppa andra) Ska nog rensa och sälja ALLA bebis saker och kläder. Sparat allt till lillasyskon som ändå inte kommer. :'( Varför spara och ta upp utrymmet lixom?

• Cayenna
    annajenni skrev 2014-02-05 13:04:57 följande:
    Är på äl+ 7/8 idag och känner absolut ingenting utöver det vanliga så det blev nog inget här den här gången heller..

Ägget fäster tidigast dag 6 så tror inte du kan känna av något ännu.
  • Cayenna
    dreams85 skrev 2014-02-05 12:12:13 följande:

Då var det inte därför då. Kanske lika bra att inte försöka förstå, man blir nog inte klokare egentligen. Kroppen har så mycket konstigt för sig!

Vill bara att den ska vara normal så man får en ärlig chans.
  • Cayenna
    Patricia4 skrev 2014-02-05 13:22:51 följande:
    Gör det inte! Du kommer ångra dig. Min minsting är 6 år och nu ångrar jag att jag gjort av med alla saker. Dyrt att köpa nytt. Spara nåt iaf!!

Men om syskon aldrig kommer så känns det så onödigt att se alla babysaker. Väntar lite men sen får det plockas ihop.
  • Cayenna
    F89 skrev 2014-02-05 13:50:55 följande:
    Min tredje mens betedde sig också som en dåre, trots att ettan och tvåan var "normala". Först fick jag mens punktligt och sen trodde jag att den försvann men jag hade lite brunt blod som kom då och då ändå. Sen, 9 dagar efter mensens första dag, drog ju omgång två igång och då blödde jag mer än jag gjorde efter skrapningen. Mycket märkligt!

Så orättvist att det krånglar så lång tid efter mf/ma.
  • Cayenna

Tacksam att denna tråd finns. Att bara få läsa er tankar och se att man inte är ensam. <3

• Cayenna
    sowe81 skrev 2014-02-06 07:13:53 följande:
    Tredje försöket, tror kanske jag kan hoppas.... Äl+12 idag.

GRATTIS!!! Tredje gången gillt för dig Vad underbart!
  • Cayenna

Bebisfabriken - fy fan vad dåligt skött!!!!! Bra att ni vet nu iallafall.

Se till att satsa som sjutton på kost och träning nu inför ivf hur kämpigt det än är. En vän som gjort ivf googlade massor på ivf och kost och tydligen fördubblar (?) man chansen med bra kosthållning. Ni SKA/kommer lyckas!!!!

Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?