• SaandraR

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

Cayenna skrev 2014-02-19 13:33:36 följande:
    Idag var jag iväg och tog prover på sköldkörteln. Läkaren verkade bra ville kolla flera saker, bla b12,. Känns så bra att kolla och göra det jag kan. Nu ska jag boka gyntid oxå, privat.

Jag va också o tog prov på sköldkörteln för några veckor och tog även massa andra prover när jag berätta att jag jämt känner mig trött. Skönt o kolla upp så har man en mindre sak att tänka på :)
  • SaandraR
    Cayenna skrev 2014-02-19 15:33:23 följande:
    När fick du svar ? Såg allt bra ut? Ska du gå till gynen oxå och kolla läget? Jag känner att jag även vill göra det. Tagit cellprover nu oxå.

Fick svar typ två veckor efter och allt såg bra ut. Ja jag funderar på att gå privat o kolla eftersom ägglossningen inte vill komma :(.. börjar bli rädd att jag fått pco efter missfallet eller nåt. . Okej skönt o kolla det med.
  • SaandraR
    Cayenna skrev 2014-02-19 18:15:53 följande:
    Gört! Tror man känner sig nöjd att man gör det man kan. För mig är det ju tvärtom. Fått hyfsat regelbunden efter ma:et men min magkänsla säger mig att det är nånting som inte stämmer.

Okej skönt det iaf, blir galen på att inte veta om äl kommer eller inte. Jasså okej, absolut värt att kolla upp så man kan känna sig lugnare sen.
  • SaandraR

7:e dagen med blinkade gubbe men börjar få upp hoppet lite då jag fick äl flytningar förut idag..

• SaandraR
    F89 skrev 2014-02-20 10:49:30 följande:
    Efter en fin stegring av hcg så ringde jag BM idag för att boka tid så jag kan få reda på om det finns något i magen. Till min besvikelse ville de inte ta emot mig i 7+0 utan först 7+5. Det känns som en evighet dit : (

Vet känslan..när jag va gravid skulle jag haft vul 8+0 men hon va sjuk så jag fick vänta ytterligare en vecka. Kändes som en evighet men tror att allt kommer gå bra för dig denna gång! Längtar tills jag också får en ny chans.
  • SaandraR

Åh blir galen..

Haft två dagar med äl flytningar nu så tänkte att jag kunde få fast gubbe idag..men icke! Med den nya behållaren så blinka den och med den gamla rund ring :/ temphöjning på 0.2 grader. .förvirrad!

• SaandraR
    F89 skrev 2014-02-22 07:41:34 följande:
    Det låter konstigt. Hur många dagar har den blinkat nu? Vilken dag i cykeln är du på?

8:e dagen nu! Ja..det är 26 dagar sen mensen slutade.

Förra cykeln fick jag äl 28 dagar efter mensen slutat.
  • SaandraR

Yes! Efter 9 dagars blinkande gubbe kom äntligen den fasta! Tog även en vanlig äl sticka som var positiv :)

• SaandraR
    kathen skrev 2014-02-23 12:07:04 följande:
    Lycka till @saandraR! :) Så himla spännande....längtar till min ÄL om 12 dgr. Sist tog det sig på första försöket så med lite tur är jag gravid igen om 2 veckor!

:) ja man vet aldrig!
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?