• SaandraR

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

Blåsippan84 skrev 2014-03-05 18:47:22 följande:
    Oj blev visst två ggr:)

Tack
  • SaandraR
    0fia skrev 2014-03-05 20:56:50 följande:
    Testar ju flera ggr om dagen ju Och visst blir det tydligare. Är fortfarande bara på BIM -4.

Tack och grattis själv!!! Woho
  • SaandraR

Fick ett starkt o fint plus på clearblue s vanliga imorse och tog även samma som igår som hade ökat något. Men tempen va 0.2 grader lägre idag än igår..ska man oroa sig nu:/

• SaandraR
    0fia skrev 2014-03-06 07:41:58 följande:
    Tror inte du skall oroa dig för en temp. När har du Bim?

På söndag , tror vi är på samma dag
  • SaandraR
    Patricia4 skrev 2014-03-06 10:07:07 följande:
    Hej

jag skulle inte oroa mig för tempen, 0,2 är ju ingenting. Säkert högre ikväll igen.  Försök at vara lugn, inte stressa upp dig. kram

Tack så mycket. . :)
  • SaandraR
    P81 skrev 2014-03-06 10:52:10 följande:
    Jag har goda nyheter! Ursäkta skärpan men se hur det blev imorse.Jag är i v4+3 tror jag. Jag är så ofantligt glad. Och nu ska jag njuta järnet för man vet aldrig vad som händer och sker här i livet. Fånga dagen ska jag göra!

Grattis !! Woho mars är våran månad
  • SaandraR
    Patricia4 skrev 2014-03-06 10:07:07 följande:
    Hej

jag skulle inte oroa mig för tempen, 0,2 är ju ingenting. Säkert högre ikväll igen.  Försök at vara lugn, inte stressa upp dig. kram

Du hade nog rätt, tog ett till test ikväll som var mycket starkare än imorse :).. ska inte tempa imorgon :p
  • SaandraR
    mimmih skrev 2014-03-06 23:18:51 följande:
    Ska du inte försöka att låta bli tempen helt nu? Det känns inte som ett väldigt lätt sätt att hålla koll på graviditeten själv? Det är JÄTTESVÅRT, men försök att koppla av!

Jo nu ska jag inte tempa mer, :) ska ta ett digitalt imorn sen får det vara bra. Tack för ditt svar!
  • SaandraR
    mimmih skrev 2014-03-06 23:18:51 följande:
    Ska du inte försöka att låta bli tempen helt nu? Det känns inte som ett väldigt lätt sätt att hålla koll på graviditeten själv? Det är JÄTTESVÅRT, men försök att koppla av!

Jo nu ska jag inte tempa mer, :) ska ta ett digitalt imorn sen får det vara bra. Tack för ditt svar!
  • SaandraR
    0fia skrev 2014-03-07 06:20:20 följande:
    Idag blev det ett digitalt test ????

Underbart! Jag fick samma resultat nyss :D
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?