• 0fia

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

Augusti82 skrev 2014-03-06 14:11:49 följande:
    Tack! Och hur länge innan BIM började du testa?
    Äl +7 ??
  • 0fia

Hmm i min telefon såg det ut som en smiley men här blev det bara frågetecken...

• 0fia
    Helenasojörgens skrev 2014-03-07 12:41:00 följande:

jag plussar fortfarande trots d gått en månad på tisdag.... så drygt... blöder inget nu bara haft bruna flytningar i två veckor o nu slut .

hur länge kan hormoner sitta i egentligen blir tokig

Mitt sista test som var positivt tog jag 23 dagar efter skrapningen. Mao 31 dagar efter första lilla blödning. Nästa test tog jag 34 dagar efter skrapningen och det var neg.
  • 0fia
    Makane skrev 2014-03-07 19:46:11 följande:

Hej! Kanske kan den här tråden vara något för mig. Känns så tomt nu när graviditetstrådarna jag skrivit i inte funkar längre. Är mitt i mitt missfall. Fick det konstaterat på vul igår (7+6). Bröt ihop totalt då vi längtat så efter detta. 

Har två barn, men detta var min fjärde graviditet så detta är mitt andra missfall.

Jag sörjer det liv som inte fick bli, men längtar också efter att få försöka igen.

Supertrist men välkommen! Jag har också två barn. Ma i v13 i okt och mf i v5. Har nu plussat igen men kan inte riktigt glädjas än. Vet inte när det kommer.

Som ni andra vet vid det här laget är jag lite av en testoman ????. Nu när jag följt plusset i sex dagar morgon och kväll så undrar jag varför man skall testa med morgonurin? Kvällstesten är lika starka som morgonen efter..... Dåligt foto så svårt för er att se mån, tis...
  • 0fia
    Patricia4 skrev 2014-03-07 21:20:25 följande:
    Nej vad är det som händer?? Blöder du? Det var ju en fin stegring?!
    Blod på pappret. Inte mycket men blödning har alltid betytt mf för mig. De två graviditeter som gick hela vägen blödde jag aldrig.... Kommer förstås veta mer imorgon men går nog och lägger mig nu och drar ett täcke över huvudet. Maken är förstås bortrest och kan inte håll aom mig Rynkar på näsan. Tur att ni finns....
  • 0fia

E2012smamma - jag hade Bim imorgon men testen började bli så starka att jag började tro på det.

Har kommit mer blod idag. Känner mig helt dränerad. 3 missfall 5 månader..,,

• 0fia
    E2012smamma skrev 2014-03-08 07:14:14 följande:
    Fy fan! Jag beklagar verkligen!!!!! :( så jävla tråkigt och orättvist!

Men får du utredning nu? Det är ju ändå "bra" mitt i allt dåligt? Det kanske är något kroppen saknar som är lätt att åtgärda!
    Du hade väl 2 barn? Så att du inte skulle kunna få barn är knappast troligt. Kanske bara något hormon som behövs? Man vet inte vad man ska säga :( :( Har din sambo kommit hem?

Men alla vi som är besatta av att testa ( jag är det också) : nästa gång kanske vi ska pusha varandra till att vänta till efter BIM då det ju är vanligast att få missfall just såhär på BIM dagen. Man utsätter bara sig själv för onödigt lidande. Jag vet inte om jag själv skulle klara av att hålla mig iofs :/
    Iofs kanske man VILL veta just m att man får utredning och sånt efter 3?

Nä jag vet inte jag är nyvaken och svamlar!

Stor stor kram till dig 0fia.
    Tror inte man får utredning när man redan har två. För ett tag sedan så kände jag att det nog aldrig blir en trea. Då tog jag kontakt med en privat gynekolog så jag skal boka tid hos och så tänkte jag vända mig till fertilitscentrum här i Stockholm. En utrening kostar typ 5000 och det är det värt. Ett barn kostar så mycket mer så 5000 är en liten del i stora hela.... De säger att ett genomsnittsbarn kostar 1  milj tills det fyller 18 år
  • 0fia

Sitter och väntar på att det skall börja ordentligt. HAr rejäl mensvärk och barnen skall iväg på kalas idag.... FAn att inte maken är hemma. Förra missfallet kom kvällen innan han skulle på resa så det verkar ju vara så vi tajmar,

Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?