• SaandraR

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

Nu tar jag 'parons' råd och tar en paus ifrån familjeliv ett tag, är inne o läser här alldeles för mycket..kanske inte ens tar äl test, vill försöka slappna av mer. Hörs om ett tag och lycka till :)

• SaandraR

Kikar in här , va ju ett tag sen nu..nyfiken hur det går för er tjejer!

Är det någon som vet om man får hjälp om man ringer gyn och säger att jag endast haft ägglossning 2 gånger sen skrapningen i september?

Skulle haft äl i tisdags och testen är starka men det slår aldrig om :/

• SaandraR
    F89 skrev 2014-02-09 14:28:08 följande:
    Kul att se dig! : )

Ring och kolla med dom!

Detsamma..hur är det med dig?:) väntar du på bim eller så?

tack för era svar! Vad jag förstått måste det gå ett helt år innan man får hjälp vilket är sjukt men jag ska ringa o höra med dom..man måste väl få komma o kolla så allt ser bra ut iaf tycker jag.
  • SaandraR
    E2012smamma skrev 2014-02-09 16:54:10 följande:
    Hej!

Skulle dom säga nej menar du? Man får väl boka besök för vilken anledning man vill?

Eller ? Verkar helt sjukt art dom skulle säga nej....

Nja menar mer att få hjälp att få regelbunden menscykel och få igång ägglossningen med typ pergotime.
  • SaandraR
    E2012smamma skrev 2014-02-09 18:09:55 följande:
    Jag håller med! Överdriv !! Vem orkar vänta? Först vänta 6 månader sen vänta på tid.. :)

Snart fem månader sen skrapningen så får se vad dom säger, vill åtminstonde kolla så allt ser bra ut. På tisdag får jag veta hur provet på sköldkörteln gick. .:)
  • SaandraR
    F89 skrev 2014-02-09 18:47:12 följande:
    Det är bra med mig. ÄL + 10 idag och börjar tappa hoppet lite. Är överlag jävligt trött på allt som rör ÄL, BIM, mens osv men man vet ju att man inte kommer ge upp ändå så det är bara att kämpa vidare...

Ring och stå på dig. Inte minst kan det ju vara skönt att få en koll såhär en tid efteråt för att se att allt ser ut som det ska!

Ja jag med är oerhört trött på det. Dessa två veckor jag varit ifrån Familjeliv så har jag inte tänkt på det alls mycket och känt mig mer avslappnad men nu när det är dag 19 och äl testet aldrig slår om kommer tankarna igen..

håller tummarna för dig!!

Ja jag ska ringa imorgon.
  • SaandraR
    Solros78 skrev 2014-02-09 19:26:30 följande:
    Testa akupunktur på dig själv, det har jag gjort. Googla på tre punkter, ägglossning mm. Finns en sida man kan anmäla sig till och få info. I väntan på sjukvården...

Menar du zonterapi? Hur funkade det för dig då? Tack för tipset, värt att testa iaf:)
  • SaandraR

Ringde kvinnokliniken nu och berättade att jag bara haft en ägglossning och mens på ett halvår (har egentligen haft två) men nä inte ens en undersökning fick jag komma på. Dom hänvisa till privat.

• SaandraR

såhär har äl testen sett ut i snart en vecka..vissa dagar liite starkare än så. Dag 20 idag :(
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?