• SaandraR

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

Solros78 skrev 2014-01-15 08:16:11 följande:
    Gravtestet visar fortfarande 2-3 veckor, samma som i lördags så nu kan jag verkligen utgå från missfall. Dock småblöder jag bara då och då. Hur har det sett ut för er, har det kommit igång av sig själv och efter hur lång tid från första blödningen då?

Vet liksom inte vad jag ska göra, om jag ska söka hjälp eller avvakta?

Åh så tråkigt att höra. För mig kom det inte igång alls av sig självt, men eftersom du börjat blöda lite så vet jag inte, om jag vore du skulle jag nog försöka få ett till vul(eller hur länge sen va det du gjorde ett?)
  • SaandraR
    Patricia4 skrev 2014-01-16 03:27:06 följande:
    Det blev ingen augustibebis heller:(

I tisdags fick vi se ett hjärta slå och inatt var det över. Känns så orättvist. Haft så många missfall nu ( tre) så jag har tappat självförtroendet. Kroppen sviker en liksom. Ver inte om jag vågar försöka igen ... Det kanske är försent? Jag kanske är för gammal (38) ..? Är så ledsen!

Livet är så orättvist :(
  • SaandraR
    Blåsippan84 skrev 2014-01-17 20:54:57 följande:
    Nid blödning:)?

Nu blev jag plötsligt väldigt nervös..kommer säkert inte va nåt ändå så vill inte hoppas:/
  • SaandraR
    Blåsippan84 skrev 2014-01-17 21:09:34 följande:
    När har du BIM? Har ni "försökt" denna mån? Min BIM är 28/1 tror jag. Första gången jag använt äl test. Försöker inte tänka på det för mkt men kommer nog ändå bli ledsen när mensen kommer:/

På onsdag den 22:e. Ja det har vi.. ja man försöker att inte tänka på det men det är lättare sagt än gjort.
  • SaandraR
    0fia skrev 2014-01-17 22:23:02 följande:
    Sandra - håller tummarna. När kommer du att testa?

Tack. .börjar nog testa om två dagar, då är jag på bim - 3
  • SaandraR
    E2012smamma skrev 2014-01-18 07:58:42 följande:
    Så fick jag också innan jag fick plus! Håller alla tummar jag har!

Tack ! Jag fick ju nidblödning i somras men det va mycket mindre den här gången men det behöver ju inte se likadant ut antar jag :p
  • SaandraR
    E2012smamma skrev 2014-01-18 11:06:29 följande:
    Jag hade bara rosa , väääääldigt ljust , hade dock typ en gång om dagen i 3 dagar men det blev ju plus så det kan nog vara väldigt olika!

Kom lite till nu.. :/  okej det gör ju att jag håller hoppet uppe lite iaf, har ingen mensvärk heller..
  • SaandraR
    E2012smamma skrev 2014-01-18 16:08:48 följande:
    Hade lika som du! Hoppas! Däremot visade mina test negativt ganska länge. Ägget verkar ha fäst bara några dagar innan bim. Så bli inte besviken om du retar negativt!

ja, jag har läst att det tar ett par dagar innan man testar pos efter en nidblödning..får se när jag testar, kanske orkar hålla mig till bim :P

jag brukar aldrig ha mellanblödningar och brukar jämt få mensvärk innan mensen kommer, så det känns ju lite konstigt,. men man vet ju aldrig med kroppen. Tack för du peppar:)
  • SaandraR
    F89 skrev 2014-01-18 18:36:40 följande:
    Fråga: jag märkte att jag blödde i måndags när jag kände lite på livmodertappen.. Sen blödde jag ju MYCKET fram till onsdags kväll. Har inte kommit något alls sen i torsdags kväll och idag kände jag lite till.. Då blev fingret blodigt. Nu är jag rädd.

gjorde du gynundersökning för några dagar sen? kommer inte ihåg.
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?