Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?
Jag skulle också fått i april. Det skulle kännas så mysigt att vara gravid och ha en mage vid jul å osv. titta på barn vagn å köpa massor av söta kläder, att få se på ultraljud som troligtvis jag skulle gått på nästa vecka. Just nu känner jag mig så otroligt deppig och det känns som ingen i min närvaro riktigt förstår och då säger jag ingen ting. Många i min ålder är inte att planera barn stadiet ännu och kommer inte vara det på länge, men jag har i alla fall vetat jag vill vara en ung mamma. Man försöker hålla huvudet uppe men egentligen vill jag bara ligga i sägen med täcket över huvudet. Hur ska man göra för att lättast kunna gå vidare?
Dom senaste veckorna jag har jag haft ett riktigt jäkla pms humör, känns så dumt mot min underbara sambo som får stå ut med mig, Trodde det var ett litet tecken på graviditet, men icke.. fick min mens igår. kanske är sorg eller nått vad vet jag. Någon mer som har så?
Jag var också beräknad till April och såg fram emot liknande saker som du såg fram emot. Jag har just haft en jobbig period som jag verkar komma ur sakta men säkert nu. Jag har låtit de gå ut över min man som står så snällt vid min sida och "tar emot" min skit jag kastar ur mig för att 5minuter senare be om ursäkt och förklara mitt beteende. Det är likt mitt vanliga PMS-beteende men det är bara så att det är 9dagar tidigt. Får se om det är mens på ingående eller om det vankas ett nytt plus för mig!
Att vara en ung mamma är toppen, jag blev själv gravid med första då jag var 19år. Han fylla 20år innan hon föddes och det är så härligt att jag idag som 29år har en dotter som fyller 9år i December och att jag har två barn till. Hade allt gått som det skulle eller att jag nu hinner bli gravid igen så kanske jag hinner bli fyrbarnsmamma innan jag fyller 30år. Det är fördelen med att vara ung mamma, kan jag tycka