• sowe81

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

Blåsippan84 skrev 2014-01-23 22:02:10 följande:
    Mobilen skuggar ljuset så det var lite starkare i verkligheten. Men visst ej två jätte starka streck phpkwI8CD04737.jpg
    Sådär ser mina äl-test ut jämt utom när det är positivt. Men hoppas molverken beror på annat. Äl+9 är ju jättetidigtför gravtest så det kan ju vara det.
  • sowe81
    sowe81 skrev 2014-01-23 19:38:25 följande:

Vad tror ni är detta ett positivt äl-test? De två nedersta är från idag (kl12 och 18).

Tycker det är så konstigt att den är stark på ena sidan (vä) o sen tonar av i färgen. Kan det vara så på positiva? phpfVnJoY79854.jpg

Ingen???
  • sowe81
    E2012smamma skrev 2014-01-24 05:56:32 följande:
    Nedersta? De till höger i bild?
    Ja de till höger. Bilden vred sig.

Får se hur det blir idag. Om den blir svagare gissar jag att jag det var positivt igår.
  • sowe81
    F89 skrev 2014-01-24 05:52:00 följande:
    Jag har inte svarat eftersom jag är så dålig på de där tolkningstesterna.. Spontant tänker jag att det ser ut att vara riktigt nära positivt men ändå inte riktigt där än?

Ingen glad gubbe på ÄL-test idag heller. Hoppas att det blir positivt imorgon, lördag är en perfekt dag för ÄL och BIM : )
    Ja det är ju svårt. Förra månaden hade jag en cb också o den visade glad gubbe dagen innan stickan visade positivt. Så då är det ju svårt att veta.

Hoppas den blir positiv idag då :)

Vilken dag i cykeln är du på?
  • sowe81
    E2012smamma skrev 2014-01-24 08:25:17 följande:
    Här är dagen efte första bilden phpUQk0W041364.jpg
    Ok. Ja det var nog halvpositivt, imorse vid 10 var det ett solklart positivt.

Tack för era svar!!
  • sowe81
    Patricia4 skrev 2014-01-24 09:32:26 följande:

Fasiken vaknade av ont i magen , typ mensvärk . Det slutade ju blöda äntligen och nu har jag jätteont och mår konstigt. Blev i af tagen på allvar och får göra vul för att se om det är rester kvar och om jag behöver skrapas ...hoppas inte det!!! Håll tummarna!

Räcker det inte med missfallet??

Håller tummarna för dig!
  • sowe81
    Emaria skrev 2014-01-24 14:42:09 följande:

Det var jag som fick "alla" att springa iväg och ta sköldkörtelprov. Nu har jag fått så mitt lilla pyre! Allt såg bra ut och hjärtat slog. Lättnaden är stor och nu firar jag helg! (Genom att sätta mig på en buss i 3,5 h hem till mannen i Sverige. :) )

Underbart
  • sowe81
    mimmih skrev 2014-01-24 17:08:19 följande:

En fråga! Använder ni mens-appar? Vilka använder ni? Jag har använt p tracker och tycker den har fungerat ganska bra. Men den gick ju inte att ställa om till gravid-läge, så nu står det att jag skulle haft mens för 60 dagar sen. Nåväl. Min fråga är: Vilken dag på missfallet räknar man som mens dag 1? Den dag jag började blöda, eller den dag missfallet konstaterades när klumparna kom ut? Antar det är det sistnämnda?

Trevlig helg på er alla! smile1.gif

Jag använder den. Den går att ställa i gravidläge. Under inställningar o sen mens/fertilitet. Om du har en ny version av den och betalversionen.

Tycker den är superbra
  • sowe81
    Tinnis skrev 2014-01-25 12:41:48 följande:
    Laddade ner betalversionen nu och la in graviditeten. Nu verkar den vara på rätt spår. Hoppas att jag ska funka som vanligt snart. Väntar ju fortfarande på första mensen.
    Så bra

För mig tog det 2 cyklar innan jag var helt tillbaka på banan. De första två var längre än jag brukar ha.

Hoppas mensen kommer snart!
  • sowe81
    Cayenna skrev 2014-01-25 14:54:03 följande:

Äl+11 och förmodligen bim imorgon!!!! Är säkert inget men jag hoppas så klart ändå. Min sambo sa lite skämtsamt när vi köpte vin att det var dags för alkoholfritt nu. Om det vore så fantastiskt.

Åh. Håller tummarna!!!!!
Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?