-
Tack!Blåsippan84 skrev 2014-01-11 17:33:57 följande:Jobbigt att behöva vänta så!! Styrke kram!!
-
Ja denna väntan är så otroligt stressande. Gråter stup i kvarten, typ. Känns på ett sätt mycket värre känslomässigt att så här pendla mellan hopp och förtvivlan och eller stå inför fullbordat faktum...Patricia4 skrev 2014-01-11 20:58:59 följande:Det låter oroväckande, förstår att du vill ha besked. Men tyvärr är det bara tiden som ger svar . Håller tummarna självklart . Tråkigt också när man nyligen haft missfall , det påverkar ju ens förmåga att tro på ngt positivt.. Iaf för mig. Man borde sövas ner och få vakna till rul och allt är bra. Kram!
-
Nej det var bara en blödning i fredags och sen inget. Läksren hittade en obalans i underlivet som jag nu fått antibiotika för så jag hoppas att det var orsaken till blödningen. Så nu är det testet igår som stressar mig mest...F89 skrev 2014-01-12 10:18:33 följande:Blöder det fortfarande?
-
Tja, utifrån alla sätt att räkna på borde det slagit om till 3+ från v 5+0, jag vet när jag hade sista mens och jag vet när jag hade äl, så det borde inte kunna diffa så himla mycket. Men jag ska ta ett test igen om några dagar, har det inte slagit om då är det nog kört.tattines skrev 2014-01-12 20:30:48 följande:
Testet räknar från befruktning. Antar att du utgår från äl? Befruktningen kan ju ske några dagar efter äl! :) -
Nej, fy, stackare!0fia skrev 2014-01-13 00:23:42 följande:Ytterligare ett missfall
-
Alltså gud vad jobbigt livet är. Att inte veta om det är ett missfall gör mig helt knäpp. Kom lite, lite blod igår igen, vad är det liksom? Varför kommer det pyttelite blod med fyra dagars mellanrum, vad står det för?
-
Jag har redan blrjat planera för vad jag ska göra när missfallet är ett fsktim, nämligen sarsa på en bantningskur. Har gått upp ett antal kilo sen missfallet i september så de vill jag ha bort nu. Så kanske man kan bli gravid igen lite smalare...
-
Problemet är ju att jag sökte hjälp i lördags men det var för tidigt för att kunna se något (v 5+5). Fick en återbesökstid den 22/1 vilket känns som evigheter bort...chokocookie skrev 2014-01-14 08:58:34 följande:
jag vet att jag började blöda något vansinnigt efter missfallet (vid första mensen), men fortsatte även med småblödningar hit o dit, även rosa flytningar, men det bästa du kan göra är att söka hjälp för att vara säker, att gå och oroa sig för att något är galet där nere är en jobbig stress.
-
Grattis!Anonym (Lilla Jag) skrev 2014-01-14 09:14:19 följande:
Hej!
Det var positivt - jag testade idag igen! Även idag för BMI, men det var tydligt streck ändå. Denna gång inom testintervallet. När jag tänker efter så har jag aldrig fått utslag på stickan efter testtidens utgång om jag inte varit gravid. Men det är säkert olika med olika stickor.
Glad och omtumlad! Maken såg inte ens glad ut, men han har ju varit med förr så han vågar nog inte ta ut något i förskott (6 mf sätter sina spår!).
Känner att jag skulle behöva en tråd för oroliga att åter få MF nu...
Jag startade en sån tråd men fick inga svar så jag hänger här med min hysteriska oro istället... -
Men gynakuten borde du väl kunna gå till?F89 skrev 2014-01-14 09:45:39 följande:
Det blöder bara mer och mer, lika mycket som det gjorde efter skrapningen. Ringde vården i min kommun och de kunde erbjuda en undersökning av en allmänläkare...
Blev arg och ledsen och försökte få en gyn men "arbetarsången ser inte ut så". Ringde istället en privat gynmottagning och fick tid kl.8 imorgon bitti. Jag är SÅ less på det här!
Bra med tid imorgon i och för sig men jag håller med, det är svårt att veta var man ska vända sig.