Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?
Blir spännande att följa dig om det tagit sig o se om det stämmer in på dig också
Mensen slut, dags att försöka igen då.... För 5e gången. Snart gått ett halvår efter vårat missfall, och inte lyckats bli gravida ännu... SUCK! Börjar tappa greppet om detta. Denna månad väljer jag dock att strunta i äl test och gravtest. Mitt psyke måste vila, så denna gång räknar jag heller inte med en graviditet.
Hoppar in här om det jag får:). Fick mf i ons. Var vårt 2a försök i h blev så glada för plusset. Vi trodde vi skulle plussa i jul då maken jobbar borta i v. Blöder fortfarande. Mått skit i ett par dagar men kände igår att allt vände. Nu vill jag se framåt.
Har bara läst lite i denna tråd men undrar när fick ni er äl efter missfallet? Som tidigare eller blev den "rubbad".
Undrar också hur länge ni kände er slut i kroppen efter det? Jag blir helt matt i kroppen efter jag hållt igång ca1 h. Har tidigare i höst haft lågt hb på 80, utan "anledning" men detta har varit bra sista månaden. Vet ej om blodet sjunkit nu. Konstigt att vara hemma ett par dagar denna v?
Kände jag behövde skriva av mig till andra som varit i liknande sits:)
Väntade ni in en mens innan ni försökte igen, eller "körde" ni på;)?
Hej! Får jag hoppa in? Jag fick missfall för några veckor sedan, var i vecka 7. Jag har en fråga som jag hoppas att någon kunnig ska kunna svara på *håller tummarna*, på 1,5 vecka gick jag från 700 till 5 i hcg (vilket var för ca 2-3 veckor sedan). Rimligtvis borde jag vara på 0 i hcg nu, så om jag gör ett gravtest borde det vara negativt va? Till saken hör att jag misstänker att jag blivit gravid igen.. Frågan är då: om jag gör ett gravtest och det är positivt, reagerar det då på den gamla eller nya graviditeten? Jag är rätt trött, så förlåt att det är så rörigt skrivet =/
Oj vad det är aktivitet här, hinner ju inte med.
Välkomnar er nya och beklagar, lider med er, vi vet ju alla hur förjävligt det känns.
Själv hade jag tänkt testa imorgon, men testerna kom inte med posten idag så får vänta till onsdag, vilket kanske är bra, är då på bim-5 tror jag. Har dock köpt superknsliga tester (10mlU/ml), så hoppas att det kan visa sig nåt även om det är tidigt.
Inorgonbitti ska jag testa tänkte jag. Superkänsliga tester så håll tummarna tjejer, jag ska försöka att inte hoppas allt för mkt är ändå bara på bim-5 imorgon.
ÄNTLIGEN!!! tog ÄL-test i morse och där fanns det två lika starka sträck. På dag 23!! Nu känns det faktiskt riktigt bra och det blir sexande i eftermiddag och imorgon