Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?
Fick MA i v 16, 16 sep 2013. Värsta jag varit med om!😔 39 år och vill verkligen försöka igen så fort det går..lycka till alla ni andra och hoppas att vi har turen med oss nästa gång!
Fick MA i v 16, 16 sep 2013. Värsta jag varit med om!😔 39 år och vill verkligen försöka igen så fort det går..lycka till alla ni andra och hoppas att vi har turen med oss nästa gång!
Grattis! Kroppen har hämtat sig väldigt bra. Har haft blödningar från och till men väldigt lite. Hoppas på att bli gravid så fort det är möjligt igen. Detta var mitt första missfall har en son född 00 och en dotter född 02. Båda graviditeterna utan problem. Dock är jag stressad över att min ålder ska göra det svårare. Men många säger att det bara är en myt att åldern gör det svårare att det ligger mer på individnivå. Så hoppet kvarstår!
RFSU test är inte lika känsliga som CB test. En vecka efter mitt missfall visade RFSU inget medans CB visade positivt. Likaså efter 12 dagar så jag kommer inte använda RFSU mer. Hoppas på att du får bättre tur nästa gång!
Ja det är snurrig. Känner att man springer och testar hela tiden. Man vill ju så gärna. Har velat i 7 år med min nye sambo och han har inte velat förren nu. Så vi blev överlyckliga när vi blev gravida på första försöket då han också bestämt sig..och så gick det som det gick!:( är sjukt stressad av min ålder och vill försöka direkt igen. Så jag känner precis som er!
Själv var det 3 veckor sedan, pendlar fortfarande i humör även om det känns som alla tårar är slut. Beklagar till er som fått missfall..man fungerar lite bättre efter ett tag. Mitt MA var i v 16, känner mig tom och lurad men försöker tänka positivt. Båda är överens om att försöka på det igen så fort det går och hoppas..
Beklagar till er som fått missfall och grattis till dig som var gravid! 4 veckor sedan min MA var hos barnmorskan igår och allt var bra. Var orolig att det blivit komplikationer då jag hade samlag 7 dagar efter, hade dock slutat blöda. Har haft ont på ena sidan i två dagar därför jag sökte sjukvården. Hon såg en liten cysta på ena äggstocken som hon trodde var på väg att släppa ett ägg! Blev lite förvirrad men det bästa var att kroppen repat sig. Nu håller jag tummarna att det blir ett plus snart!!
Fick MA i vecka 16 den 16 sep. Blödde i 6 dagar, försökte efter det direkt men testade inte negativt från 14 dagar efter. Har efter det tagit ägglossningstester men ej fått positivt. Fick idag min mens enligt beräkning av datum. Både besviken och glad, nu vet jag att kroppen är igång igen. Fortfarande en stor tomhetskänsla och sorg i kroppen men försöker se framåt.
Angående det där med tiden..blir 40 år och min sambo 37 år och vi har bestämt efter det som hänt att vi inte ska ge oss. Jag har satt 45 som en deadline! Måtte vi hinna få får bebis tills dess!
Här är en till! Pendlar mellan hopp och förtvivlan. Mensen tog slut igår och jag vet inte när det är dax att börja testa!