Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?
Jag har också precis fått mf. Började blöda i torsdags på (6+0), har blivit värre under helgen och idag skedde själva mf, eller vad man kan kalla det på 6+3. Stod i kassan på Konsum när jag kände hur det släppte. Ville inte hem och kolla alls :-/ hade nog fortfarande hoppet uppe. Har läst mkt om mf sista dygnet och på 1177 stod det att från v7 så kan det komma ut en embryo, jag hade verkligen ingen aning om detta. Trodde att det fortfarande var för tidigt för att se något, att det bara skulle komma som en kraftig mens . Men i bindan så låg där ett ca 5 cm och kanske 2 cm brett liten blodig klump. Det var faktiskt chockerande och jag visste inte vad jag skulle göra. Ropade på mannen som kom och gjorde en liten liten kartong och så rullade vi in det i papper och begravde det i trädgården. Ska köpa ett litet ljus tänkte jag. Fan att man kan bli så ledsen fast man vet att det är stor risk. På 1177 stod det att när du känner att embryot kommer så kan du gå på toa. Men det hade jag aldrig hunnit kan jag säga, inte ens om jag varit hemma. Kände ju samtidigt som det kom. Tårarna kom också kan jag ju säga när vi såg allt hemma. Nu kanske det blev många detaljer för vissa, ursäkta det blev bara en sån otäck upplevelse. Jag har två barn sen innan, 6 och 3 år. Vill försöka igen, så fort som möjligt men kanske inte orkar psykiskt. Kram till er alla här inne som också gått igenom detta otroligt jobbiga och känslomässigt påfrestande.