<3 Stockholmare 30+ bebis vår / sommar 2014 <3
gjorde rul i tisdags och allt såg toppen ut och den här gången väntar vi en liten flicka!
Vi är glada - har fått svar på moderkaksprovet och bebben i magen är frisk :) Och en lite pöjk till :)
Angående foglossning: Jag hade det ganska rejält i 6:e månaden, inte så att jag behövde kryckor men jag haltade och det gjorde rejält ont. Jag hade bältet, det hjälpte lite, men jag har hört att akupunktur ska vara jättebra?
Va kul med så många nya! Jag bor också i Bromma, Russinet. Och är 33 :)
För oss blir det ingen syskonvagn, eftersom vi kommer att ha en fyraåring. Det känns väldigt skönt att ha ett sådant stort syskon, förhoppningsvis kommer vi få en del hjälp av honom och slipper jaga efter honom eller liknande med en bebis på armen, samtidigt kommer det ju kanske dröja länge innan de får behållning av varandra genom lek och sådant. Vi valde dock medvetet att ha långt emellan dem. Har ni andra alla 2-3 år?
Är det någon som tränar förresten? Hur kör ni nu då ni är gravida?
Jag försöker komma iväg på lunchen till träningen, gymmet ligger bara 100 meter bort så ingen ursäkt :) Jag är så trött men vet ju att jag blir piggare av det.
Behöver verkligen sådant nu, mitt jobb är sjukt stressigt (jobbar på reklambyrå) och motion + miljöombyte lugnar. Svårt att bli av med stressen - gör jag inte mitt jobb får någon annan sitta till sent och ta mitt lass och vi har alla barn...
Vad jobbar ni andra med?