Inlägg från: Göteborgskillen2101 |Visa alla inlägg
  • Göteborgskillen2101

Att kyssa en tjej

kinna82 skrev 2013-08-19 18:04:10 följande:

NEEEEJ!!! Skit i vad kåtbockarna skriver, de är bara ute efter det som de uppfattar som riktigt smaskigt.
    Det är ju en eventuellt spirande kärlekssaga som vi får ta del av här och alla dyngbaggar som förstör och sprider negativitet kan gå och dra något gammalt över sig.

Du ska absolut ta det i din takt, det gör du helt rätt i, och vägen fram till den stora (förhoppningsvis) kyssen är minst lika kittlande visst har flera av oss förhoppningar och förväntningar även på de minsta uppdateringarna. Du skulle kanske kunna vara lite mer tydlig än du redan är om du vill gå framåt jag tror ändå på lite hämmningssläppande vin, men bara lite
    Hahaha va nu hänger jag inte med... Är jag en kåtbock bara för att jag vill att TS ska få den här tjejen och att hon inte ska ta det för sakta annars kan det vara för sent??? hahah de var det roligaste jag har läst
  • Göteborgskillen2101
    Gambit skrev 2013-08-20 22:59:34 följande:
    Ett tu tre så får du äntligen slicka makrill. 
    HAHAH! slicka makrill tror jag verkligen inte att någon vill göra ^^
  • Göteborgskillen2101
    16juni skrev 2013-08-25 13:36:03 följande:
    Oj... hittade precis den här tråden och sträckläste hela (endast TS inlägg). Nu är jag lite i en annan situation då jag inte vet vad jag känner, men när jag läser tråden så känner jag ändå igen mig mycket. Jag har en tjejkompis som jag har fått en, enligt mig, väldigt nära relation med på kort tid. Vi har umgåtts mycket och precis som TS och hennes tjej så har vi blivit väldigt fysiska med varandra och fått en ganska intim relation. Jag tycker att det är mysigt och har väl inte riktigt analyserat om det skulle vara "något mer", men efter att ha läst den här tråden börjar jag undra. Det är nästan så att jag känner att jag kanske borde prata med henne, lite diskret (eller okej, i sådana här lägen är det nog bättre att vara tydlig) fråga vad hon känner och vad det egentligen är mellan oss. 

För att svara på det du undrar, ja jag tycker att det verkar som om hon är intresserad. Ni umgås som ett par, beter er som ett par och jag tror absolut att den tanken har flugit genom hennes huvud också. Hade hon inte varit intresserad så hade hon nog tagit lite mer avstånd från dig. Till exempel flyttat på sig lite diskret när du satte dig nära osv. Jag tycker absolut att du ska chansa!

TS, nu tar vi tag i det här båda två, okej? :) 

Ja du kan väl skapa en egen tråd eller skriva här om hur det går med din? ;D
  • Göteborgskillen2101
    Platypus skrev 2013-08-25 22:09:59 följande:
    Låter som det är läge att leka sjuksyster kanske? Vara den barmhärtige samariten och ta hand om din väninna. Det är ju aldrig fel och jag tror de flesta älskar att bli omhändertagna och även om man inte känner sig så bra just då så älskar man ju samariten efteråt.
  • Göteborgskillen2101
    Anonym (villmenvågarinte) skrev 2013-08-28 22:39:41 följande:
    Åh ni är så gulliga och fina allihopa! Blir alltid så peppad när jag går in och läser här. Efter att ha läst lite kommentarer i den här tråden så tänker jag "vad dum jag är, klart hon tycker om mig, det är ju bara att köra", men så fort jag är med henne så försvinner självsäkerheten och jag fokuserar mer på alla tillfällen då hon KUNDE ha satt sig närmre men inte gjorde det. Och så är jag väldigt bra på att vänta på det där perfekta tillfället också, som helt enkelt aldrig tycks dyka upp. Kanske är det inte meningen att tillfället ska vara perfekt, man kanske bara får ta ett tillfälle och göra det perfekt... Förlåt, nu flummar jag iväg! Ville bara säga hur glad jag blir av alla peppande kommentarer och jag känner verkligen med er som är i liknande situationer. Det är inte så roligt alltid men någon gång måste man ju våga lite och som sagt så kan man ju aldrig vinna om man inte vågar spela *peppar mig själv* :) 

Kram {#emotions_dlg.flower} 
    Hur har det gått dem senaste dagarna? är hon på bättringsväg eller är hon fortfarande sjuk? Har du lekt doktor? ^^
  • Göteborgskillen2101

Min första tanke är att det känns som om det här inte kommer att komma någonvart... som om ni kommer vara där ni är och stampa föralltid. TS du överanalyserar verkligen allt och som du själv säger så vågar du inte ens ta tag i det om du nu inte skulle vara full! Man måste våga för att vinna men du vågar inte... tyvärr. Men lycka till! Om det inte redan är för sent

• Göteborgskillen2101

Nu var det några dagar sen du sist skrev... har det hänt något mer?

• Göteborgskillen2101

Helvete!!! hon är ju dum i huvet :( Det är så många som ville att  det skulle bli ni!!! Jag finns om du vill prata! Kram Hjärta

• Göteborgskillen2101

Om jag var du så hade inte jag pallat med att se henne i ögonen igen!! Hon ger dig alla dem där tecknena men så gör hon så här!!! Jag hade brutit med henne... om inte för alltid så För ett tag i alla fall, 

• Göteborgskillen2101

Håller med VF! inget mer mys...

• Göteborgskillen2101
    Anonym (villmenvågarinte) skrev 2013-09-16 08:39:31 följande:
     så att vi båda får tänka på vår relation och vad vi vill med den. Kram
    Du vet ju redan vad du vill med den! Det är hon som ska få tänka på saken, Och jag hoppas att du är tydlig med att det inte är okej att ni "myser " som ni brukat Ja visst du gillar det men det ger dig också falska förhoppningar.
  • Göteborgskillen2101
    Anonym (villmenvågarinte) skrev 2013-09-16 21:05:25 följande:
    Har som sagt bett om lite space så vi kommer inte ses på ett tag. Lär alltså varken bli mys eller annat umgänge inom den närmsta tiden. Men vi får väl se vad som händer i framtiden :) 
    Jag kan komma och mysa med dig! haha ^^ nä men skämt åsido, lycka till :)
  • Göteborgskillen2101
    Lilla Hanna skrev 2013-10-01 20:56:04 följande:
    Du är medveten om att man kan ändra sig va?
    Sånt händer bara i filmer och sagor
Svar på tråden Att kyssa en tjej