Inlägg från: Göteborgskillen2101 |Visa alla inlägg
  • Göteborgskillen2101

Att kyssa en tjej

gaaaah hahahah jag blir galen TS!!! JAG VILLL att du ska få den här tjejen! du har fått grovt mycket tecken nu!! bara kööör!!!! i nästa Inlägg som du gör så VILL JAG läsa att du har kysst henne....  Jag hejar på dig!

• Göteborgskillen2101
    ytrewq skrev 2013-07-28 01:30:44 följande:
    Men vad faaan, kyss henne för helvete?!?
    hahahah rätt!!
  • Göteborgskillen2101
    Anonym (villmenvågarinte) skrev 2013-07-28 01:55:58 följande:
    Haha, förlåååt! Jag älskar att jag har så många som ändå håller tummarna för mig, synd bara att jag inte levererar i samma takt, haha
    Till mitt försvar kan jag säga att hon har åkt för att hälsa på släktingar i Stockholm över helgen. Hon kommer hem på måndag, så antagligen ses vi då eller senast på tisdag :) Lovar att uppdatera och lovar att vara lite modigare!  
    okej okej!! men jag hoppas att du har kontakten med henne nu när hon är borta i några dagar ?? kanske något litet samtal... några sms eller vad som helst?
  • Göteborgskillen2101

Jag hoppas att den här tråden kan avslutas med en bild där ni kysser varandra ! :D när du har fått henne, för det är ingen fråga om OM utan NÄR

• Göteborgskillen2101
    Anonym (villmenvågarinte) skrev 2013-07-30 12:52:31 följande:
    Haha givetvis har vi sms:at och pratat i telefon :) Tror nog att vi har haft kontakt varje dag faktiskt. Jag skrev att jag saknade henne, typ "Kom hem nu, saknar ju dig :)" och hon svarade "haha, saknar dig med <3". Hon kom hem väldigt sent igårkväll så då träffades vi inte, däremot ska vi ses idag! 
    Håll tummarna! 
    åh va nice! :D berätta allt när du kommer hem!!! hahha
  • Göteborgskillen2101

Hur har det gått????

• Göteborgskillen2101
    Anonym (villmenvågarinte) skrev 2013-07-31 12:40:26 följande:
    Okej, gårdagen då!
    Vi träffades runt fyra i stan och självklart blev det en rejäl kram. Sedan gick vi och kikade på kläder, tog en kaffe och bara snackade. Det var trevligt, men inte överdrivet spännande. Känns inte som att så mycket intressanta saker kan hända på stan, dagtid med fullt av folk runt omkring, haha
    Vi hade inte direkt planerat hur länge vi skulle ses eller vad vi skulle göra, men runt halvsju drog vi hem till mig. Vi bestämde oss för att vi var hungriga och slängde ihop en middag. Tyvärr skulle hon köra sedan så lyckades inte lura i henne öl eller vin.
    Efter middagen förflyttade vi oss till vardagsrummet, och nu blev det genast lite mysigare. Antar att kombinationen av att det har mörknat utomhus och man börjar bli lite trött gjorde oss båda lite mer benägna att mysa. Hon satte sig först i andra änden av soffan, men sedan flyttade hon sig och satte sig/halvlåg bredvid mig istället. Jag lutade mig mot henne, och då lade hon armarna om mig och höll om mig. Det var väldigt mysigt, men samtidigt lite kompisaktigt då vi fortsatte att prata om vardagliga grejer samtidigt. 
      När hon skulle gå så hade jag nästan bestämt mig för att ge henne en puss, men jag vågade inte så istället blev det en jättejättelång kram.

Hon berättade även att hennes mamma vill träffa mig, tydligen undrar hon vem den där tjejen hon alltid umgås med är. Hon tog även på mig spontant; en snabb hand på låret,  strök bort en hårslinga ur mitt ansikte, rättade till min tröja.... Hm, när jag läser det här så känns det lite som att det var hon som var den modiga igår ^^
    oj... det låter fint... men du jag tror så här: innan så har hon försökt ge dig alla tecken hon kan på att du ska kyssa henne men det har ju tydligen inte funkat.. så hon tar saken i sina egna händer i och med handen på låret osv... VÅGA TS VÅGA!
  • Göteborgskillen2101
    Göteborgskillen2101 skrev 2013-07-31 12:44:32 följande:
    oj... det låter fint... men du jag tror så här: innan så har hon försökt ge dig alla tecken hon kan på att du ska kyssa henne men det har ju tydligen inte funkat.. så hon tar saken i sina egna händer i och med handen på låret osv... VÅGA TS VÅGA!
    snart kommer JAG över och fixar ihop er!!!! Skrattande
  • Göteborgskillen2101
    Anonym (villmenvågarinte) skrev 2013-07-31 12:49:10 följande:
    Alltså när jag läser det jag har skrivit så tycker jag också att det är självklart att hon gillar mig. Men sedan finns ju den där känslan där, tänk om hon bara tycker om mig som kompis? Det är mysigt att krama sina tjejkompisar också. Hon kanske aldrig ens har tänkt tanken på att det skulle vara något annat mellan oss och om jag pussade henne kanske hon skulle bli förvånad och sjukt obekväm. Typ "oj, det där var oväntat...för mig är du en jättebra vän, endast", eller något. Vi har blivit så vana med att "mysa" att hon kanske inte ser det som något konstigt eller ovanligt, tvärt om kanske hon bara har accepterat att det är så vår relation ser ut. Hon kanske inte lägger mer i det än så, om ni fattar vad jag menar? 
    Jag tycker att du tänker för mycket TS! :)
  • Göteborgskillen2101
    Göteborgskillen2101 skrev 2013-07-31 12:52:07 följande:
    Jag tycker att du tänker för mycket TS! :)
    inget illa menat
Svar på tråden Att kyssa en tjej