Inlägg från: Göteborgskillen2101 |Visa alla inlägg
  • Göteborgskillen2101

Att kyssa en tjej

TS bor ni i GBG??

• Göteborgskillen2101
    Anonym (villmenvågarinte) skrev 2013-07-31 13:48:40 följande:
    Jag vet, jag måste våga ta steget. Antingen till att kyssa henne eller till att säga något om hur jag känner. Det står definitivt på listan över viktiga saker att göra just nu ;) 
    Angående var vi bor så hade jag från början tänkt att försöka hålla mig så anonym som möjligt (OM hon eller några gemensamma vänner hittar detta) men med tanke på alla detaljerade beskrivningar av när vi umgås så är det väl ändå redan kört på den punkten. Vi bor båda en bit utanför gbg, men ändå såpass nära att vi skulle kunna åka in över dagen utan problem. En bit under gbg kanske man kan säga, men på västkusten alltså. Så, alla som bor i närheten, ni är självklart mer än välkomna att komma hit och fixa ihop oss! 
    hahah måste veta exakt var ju! ;) skriv ett pm!! hahha :P
  • Göteborgskillen2101

jag skulle tycka att det vore riktigt kul ifall det skulle vara att jag känner någon utav er ;D inget skämmigt eller så

• Göteborgskillen2101
    Haskel skrev 2013-07-31 14:34:33 följande:
    Jag har känt precis som du kära Anton! Dock har jag funderat lite och inser att det är katastrof om TS får ihop det med den här tjejen. Det innebär ju förfaan att det blir TVÅ kvinnor mindre till övers för mig som man!!!Flört
    onödig kommentar
  • Göteborgskillen2101

sluta förstöra tråden nu allihop ^^ nu väntar vi på TS nästa inlägg!!

• Göteborgskillen2101
    Anonym (villmenvågarinte) skrev 2013-08-01 21:33:53 följande:
    Okej, tyvärr är det nu min tur att vara bortrest så vi kommer inte att ses igen förrän till helgen (som lyckligtvis inte är så långt bort). Troligen lördag eller söndag :) 

Jag orkar inte citera alla inlägg, blir så rörigt och mycket då, så ska försöka svara lite sammanfattat här. Någon frågade om hon är intim med andra vänner så som hon är med mig och det vet jag faktiskt inte. Jag har inte sett det, och jag har heller inte fått det intrycket, men jag har aldrig träffat hennes nära tjejkompisar (det gänget vi var med när vi träffades är bekanta för oss båda, men inte nära för någon av oss) så jag vet ju inte hur hon är när hon är själv med dem. 

En nyfiken kille från göteborg ( ;) ) behövde veta exakt var vi bor och det kanske går att ordna, men i så fall vill jag ha ett bra argument till varför du behöver veta det. Misstänker du att du känner någon av oss? :P 

Har även bläddrat förbi en underbar historia om en tjej som hade legat och hållit sin kärlek i handen hela natten innan hon slutligen vågade kyssa henne och måste erkänna att jag satt och log genom hela historien. Låter ju helt underbart!! Ingen konstig stämning eller liknande...? (shit är så rädd för den konstiga stämningen. Eller ännu värre, att bli bortknuffad!! :O ). Inser nu att jag nog får läsa igenom kommentarerna igen och se vad som behövs svaras på, läste igår och har glömt bort en del...

Kan även meddela att vi självklart pratar i telefon en del och smsar massa :))  
    det låter gött att ni har kontakten när någon av er är bortrest, det kan jag lova dig att inte "vanliga" vänner har ;)

om du menar mig med " en nyfiken kille från göteborg" så MÅSTE jag inte veta vart ni bor men det skulle va roligt ifall jag kände någon av er ;) nä misstänker inte det men du vet ;) det skulle va coolt 
  • Göteborgskillen2101
    Anonym (villmenvågarinte) skrev 2013-08-01 21:42:26 följande:
    Hihi oj, nu ringer min lovergirl! Som på beställning ;) 
    säg att du älskar henne!!! hahah skoja... men säg... jag skulle vilja ge dig en puss nu ;) med sexi röst... hahah nej nu är jag nog lite trött,..
  • Göteborgskillen2101
    Anonym (villmenvågarinte) skrev 2013-08-01 21:51:53 följande:
    Du är nog lite trött, ja ;) 
    pratar ni om något speciellt... som vi kanske får veta? (A) 
  • Göteborgskillen2101

Ibland drar man ut på det längre och längre tills det är försent... Det får inte hända dig!!

• Göteborgskillen2101

HALLÅÅÅÅÅ TSSS!!! du lovade en uppdatering Lördag eller Söndag och nu är det natten mot Tisdag!!! 

Svar på tråden Att kyssa en tjej