Anonym (villmenvågarinte) skrev 2013-08-01 21:33:53 följande:
Okej, tyvärr är det nu min tur att vara bortrest så vi kommer inte att ses igen förrän till helgen (som lyckligtvis inte är så långt bort). Troligen lördag eller söndag :)
Jag orkar inte citera alla inlägg, blir så rörigt och mycket då, så ska försöka svara lite sammanfattat här. Någon frågade om hon är intim med andra vänner så som hon är med mig och det vet jag faktiskt inte. Jag har inte sett det, och jag har heller inte fått det intrycket, men jag har aldrig träffat hennes nära tjejkompisar (det gänget vi var med när vi träffades är bekanta för oss båda, men inte nära för någon av oss) så jag vet ju inte hur hon är när hon är själv med dem.
En nyfiken kille från göteborg ( ;) ) behövde veta exakt var vi bor och det kanske går att ordna, men i så fall vill jag ha ett bra argument till varför du behöver veta det. Misstänker du att du känner någon av oss? :P
Har även bläddrat förbi en underbar historia om en tjej som hade legat och hållit sin kärlek i handen hela natten innan hon slutligen vågade kyssa henne och måste erkänna att jag satt och log genom hela historien. Låter ju helt underbart!! Ingen konstig stämning eller liknande...? (shit är så rädd för den konstiga stämningen. Eller ännu värre, att bli bortknuffad!! :O ). Inser nu att jag nog får läsa igenom kommentarerna igen och se vad som behövs svaras på, läste igår och har glömt bort en del...
Kan även meddela att vi självklart pratar i telefon en del och smsar massa :))
det låter gött att ni har kontakten när någon av er är bortrest, det kan jag lova dig att inte "vanliga" vänner har ;)
om du menar mig med " en nyfiken kille från göteborg" så MÅSTE jag inte veta vart ni bor men det skulle va roligt ifall jag kände någon av er ;) nä misstänker inte det men du vet ;) det skulle va coolt