99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
Har också sovit dåligt i natt, eller inte sovit alls faktiskt. Kollat på "modern family" till 6.30 imorse sen sov jag ett par timmar.
Har också sovit dåligt i natt, eller inte sovit alls faktiskt. Kollat på "modern family" till 6.30 imorse sen sov jag ett par timmar.
Tycker "mensvärken" blir mer smärtsam för varje dag. Absolut hanterbart och inte värre än vanlig mensvärk. Jag går liksom och hoppas att det snart är något på G, men det kanske är så här fram tills BF, jag har inte en aning.
Jag får ondare för varje dag som går.
Gör alla förvärkar någon nytta? Ibland har jag "bara" sammandragningar, men för det mesta är det omgångar med mensvärk som släpper.
Idag var jag hos en kompis och fick jobbig mensvärk så tog faktiskt 2 panodil, gjorde väl ingen större nytta men håller mig från tabletter så mycket annars så tyckte jag kunde ta dessa en enstaka gång..
25 dagar kvar - känns som en evighet.
Har aldrig fött barn innan, så jag är inställd på fruktansvärd smärta (fast man ändå aldrig kan föreställa sig) men ser liksom fram emot det på något sätt. Eller ser fram emot att få träffa min bebis - om man kunde göra det smärtfritt hade det ju varit trevligare..
Oldy: med min första hade jag sk pinvärkar. Ett slags onda förvärkar som bara gjorde ruskigt ont, pinade mig, det ilade i magen (kan inte riktigt förklara) men som egentligen inte driver något framåt som vanliga förvärkar gör (de känner man trycker neråt, molvärker). Jag minns inte hur många gånger jag klockade värkarna och var på väg in och så stannade det av. Tror det började 2 v före bf. Kanske du har pinvärkar nu?!
Hej! Hur är det med er idag?
Här håller det dåliga humöret i sig lite. Konstigt hur hormonerna kan påverka så mycket. Är sur för att gubben tycker att jag dricker för mycket cola och jag skulle antagligen bli gladare av ett glas nu men jag vägrar öppna en flaska nu av ren envishet så då hålls jag sur. Ond cirkel som jag inte vet hur jag ska bryta. Bäst hade det varit om min man bara hållit tyst om det... Och så här knäppa saker blir man sur över som gravid;)
38+0 idag så nu skulle han nog få börja söka sig ut så småningom...
I lördags kom min lilla flicka Nästan två veckor tidigare än beräknad födsel. 3014g och 45 cm ren kärlek