Sara H skrev 2013-08-14 06:26:16 följande:
Kämpa på Stumpan!
Oldy, hoppas du får klarhet i vad som pågår!
Ja, precis. Jag är ju inte rädd eller så, vill bara veta om detta bara är träning eller om något är på G.
När jag vaknade kände jag ingenting, sen tog jag en promenad med hunden och fick värkar i både ljumskar och rygg. Jag kunde liksom gå samtidigt, de gör inte hemskt ont men ont gör de. Är detta bara övning som ska hålla på i flera veckor så säger jag; tack men nej tack.
Sara H skrev 2013-08-14 06:58:27 följande:
Har förresten blivit sååå himla trött... Som en blixt från klar himmel. Igår somnade jag på soffan fyra gånger under dagen. Har även huvudvärk ihop med tröttheten, men vill inte ta nån värktablett så länge som det inte känns helt olidligt. Nån av er som varit gravida förut som varit med om detta runt vecka 35?
Sedan en vecka tillbaka har jag även nypkänningar och sekundkorta tryckkänningar mot vad jag gissar är livmodertappen, för det känns uppe i slidan. Vad tror ni, vanligt/normalt?
Samma här!
Kom precis upp ur sängen typ och la mig inte sent. Och vilade 1-2 timmar igår eftermiddag. Haft huvudvärk i typ tre-fyra dagar nu (har det aldrig annars), igårkväll tog jag en alvedon för då hade jag huvudvärk i ögonen med typ.
Har kollat blodtryck & urinprov och de är OK iaf.